Cherubim Hummingbird. Fixie passer ikke mitt bruk, men jeg skulle gjerne hatt en allikevel.
Grisefet! Din? Visste ikke disse kom med Campa, stilig!
Prisen er "bare" 15000 dollar med Sram Etap, så det er nok en skriveleif eller et stunt.. Jeg har brukt et par dager på å finne ut om jeg synes den er kul eller grisestygg, tror jeg har landet på grisestygg.... Men kudos for at de prøver noe nytt! At den er veeeldig rask betviler jeg ikke
Litt neo-vintage: Colnago C40 Mark3 med Campagnolo Record, Ksyrium SSC/ SSC SL, originale Star gafler, originale Colnago setepinner.
]
Fantastisk! Hva skjer med hurtigkoblingene foran: statement? sprezzatura? terreng-uvaner?Kan jo bidra litt her med mine to custom.
Firefly Bicycles i Columbus XCr Stainless Steel med Enve customlakkert gaffel. Titan stem og setepinne også fra Firefly. 7,5 kg som den står. Lett og fin men med den gode stålfølelsen.
Vis vedlegg 51707
Haha, alt er nå på stell med hurtigkoblingene.... er bare litt gamle bilder fra før jeg hadde sett lyset/blitt minnet om reglene.Fantastisk! Hva skjer med hurtigkoblingene foran: statement? sprezzatura? terreng-uvaner?