High End sykler

Cherubim Hummingbird. Fixie passer ikke mitt bruk, men jeg skulle gjerne hatt en allikevel.

image.jpg1_zps2duu9zcj.jpg

• Liker
Reaksjoner: Entropy og Skapnerden
Grisefet! Din? Visste ikke disse kom med Campa, stilig!

Takk! Det er min, ja. Den er ikke akkurat originalt utstyrt lengre, den kom med Ultegra og Aksium Elite hjul. Fikk forhandlet meg frem til innbytte på Ultegra gruppen.

Prisen er "bare" 15000 dollar med Sram Etap, så det er nok en skriveleif eller et stunt.. :) Jeg har brukt et par dager på å finne ut om jeg synes den er kul eller grisestygg, tror jeg har landet på grisestygg.... Men kudos for at de prøver noe nytt! At den er veeeldig rask betviler jeg ikke :)

• Liker
Reaksjoner: Jone
Etter nærmere undersøkelser så ser jeg også at den koster 15 000$ med Sram og 11 000$ med Ultegra Di2

Jeg har landet på at den er bølletøff, og at dette burde vært en "must have" men at jeg ikke kan forsvare sånne summer på trøkamel.....dessverre

Prisen er "bare" 15000 dollar med Sram Etap, så det er nok en skriveleif eller et stunt.. :) Jeg har brukt et par dager på å finne ut om jeg synes den er kul eller grisestygg, tror jeg har landet på grisestygg.... Men kudos for at de prøver noe nytt! At den er veeeldig rask betviler jeg ikke :)

Kan jo bidra litt her med mine to custom.
51846_8b43fd32fdf60ceb2bbbbb3435d131dc.jpg

Firefly Bicycles i Columbus XCr Stainless Steel med Enve customlakkert gaffel. Titan stem og setepinne også fra Firefly. 7,5 kg som den står. Lett og fin men med den gode stålfølelsen.
IMG_0318.JPG
15136508027_a3b138e4a5_z.jpg
15300004566_c87e16f6e5_z.jpg
15136448628_5c12e098bd_z.jpg

Hampsten Strada Bianca "Travelissimo" med stålgaffel i Columbus Pegorichie. For Mid reach bremser, slik at eg kan kjøre enten 28mm dekk og skjermer som nå, eller 33mm dekk uten. Satt opp med S&S Couplings, slik at den kan pakkes ned i koffert som kan sendes som vanlig baggasje. Tung på vekta, men meget smooth. Et kinderegg av en sykkel.

HampstenFender.jpg

Hampsten.JPG

Vedlegg

• FullSizeRender.jpg
    FullSizeRender.jpg
    157,7 KB · Visninger: 0
Kanskje ikke like rask som øvrige stålhester i tråden...
Vi skjorteselgere foretrekker et rolig og behagelig tempo. :)

Velorbis Short John m/ custom paint job

xIMG_1711-1-e1501068534339-375x500.jpg.pagespeed.ic.ZJjqbrBj1N.jpg

• Liker
Reaksjoner: Hammond
Kan jo bidra litt her med mine to custom.
51846_8b43fd32fdf60ceb2bbbbb3435d131dc.jpg

Firefly Bicycles i Columbus XCr Stainless Steel med Enve customlakkert gaffel. Titan stem og setepinne også fra Firefly. 7,5 kg som den står. Lett og fin men med den gode stålfølelsen.
Vis vedlegg 51707
Fantastisk! Hva skjer med hurtigkoblingene foran: statement? sprezzatura? terreng-uvaner?:D