Hjelp, jeg har ikke lenger panerai

Dirty dirty

Enig. 359 er rett og slett for "dirty"... Og også derav navnet..

HÆ ?:mad:
forklar, er det tallene på hver time eller sandwich bakgrunnen i "latte" farge som gjør den "dirty", mobber dere
359'n mer nå så flipper jeg min raskt som fy og kjøper 12-15 Invicta'er istedet.
(hvis ikke 2nd hand markedet for 359 nå er ødelagt 4 ever):rolleyes:

Nei nå står ikke vær'a til påske, det er takken for det n' har igjen .

HÆ ?:mad:
forklar, er det tallene på hver time eller sandwich bakgrunnen i "latte" farge som gjør den "dirty", mobber dere
359'n mer nå så flipper jeg min raskt som fy og kjøper 12-15 Invicta'er istedet.
(hvis ikke 2nd hand markedet for 359 nå er ødelagt 4 ever):rolleyes:

Nei nå står ikke vær'a til påske, det er takken for det n' har igjen .

Jeg var veldig nær å gå for 359, jeg liker den vintageaktige looken fargen på tallene og lumen. Det er vel derfra den har "dirty dial" navnet sitt fra. Det jeg ikke likte så godt var tallene på hver time, jeg liker bedre den enklere skiva. Jeg var også litt i tvil om den helpolerte kassa med tanke på riper.

359 er en flott klokke, men jeg kunne bare velge én av de. :)

320 er et kjempebra valg, det er en meget lekker klokke og som du sier, ikke så sårbar som 359 da 320 ikke har helpolert
kasse.
Blir spennende å se etterhvert hva du handler av remmer, 320 tåler det meste, alt fra gummi via ammo til elegant croco (jeg synes den er råflott med brun croco).
Det hadde vært moro med en rem GTG for Panerai en gang !

Redigert:
Altså.....

Min PAM88 er helblank og er den enkleste kassa å holde fri fra riper noensinne. Litt Cape Cod gjør susen.

Klokkene mine som er børstet er vesentlig vanskeligere å holde ripefrie.

Her må det være fordommer ute og går?

Altså.....

Min PAM88 er helblank og er den enkleste kassa å holde fri fra riper noensinne. Litt Cape Cod gjør susen.

Jeg var usikker på akkurat dette, men som du skriver gjør jo Cape Cop underverker på blanke kasser.

Litt verre er det med riper man får på børstet stål.

Kanskje prøve en panerai med blank kasse neste gang. :)

Jeg var usikker på akkurat dette, men som du skriver gjør jo Cape Cop underverker på blanke kasser.

Litt verre er det med riper man får på børstet stål.

Kanskje prøve en panerai med blank kasse neste gang. :)

Uansett!

Grattis med en flott PAM:)

Altså.....

Det er selvfølgelig lettere å polere opp en helpolert kasse mht maskering evt, jeg hadde bare dårlig erfaring med en skikkelig 'dink' i min kasse lpå motsatt side av crownguarden da jeg ville anta at den ikke ville være fullt så synlig på en matt kasse, jeg er selvf veldig fornøyd ellers med helpolert kasse .
Er du permanent Paneristi @ The Player ? (Konf tattoo som @Brio) ... He he.

Meget godt valg med 320 Yallaboy! Har jo alt denne, og liten komplikasjon på kjøpet:0) Pretty sure min 312 lever trygt i boksen, men hadde den røket måtte vært for en oppgradering. Og bruker bare glassfiberbørste fra beco eller scotchbrite pad på børstede flater. Fått noen micro swirls i 312'en og swhoop, så er den prestine igjen. Også underverker for Rolex lenker:0)

@FnuSnu99 Hva var det du brukte på børstede flater sa du? En type matteklut? Har vært på tanken, men føler ikke at behovet er der helt enda:)

Redigert av en moderator: