Hjelp til kjøp av klokke.

Har du vært hos Bjerke og prøvd noen Rolexmodeller? Jeg ville holdt alle muligheter åpen. Jeg er fremdeles for at du kjører på med en Daytona. Lite som er så flott som en daytona på et kvinnehåndledd;)

De mente at 31 mm var et godt valg :D Klokken jeg falt for er dyrere enn det jeg hartenkt å bruke på dette. 93 tusen! Jeg så på Datejust med MOP skive + diamanter, den var helt fantastisk fin. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre
 
Kona har en 31mm Datejust jeg kjøpte brukt her på sonen...
Hun er veldig fornøyd!

IMAG0156.jpg
 
Hei

Vurderer å kjøpe en submariner 116610ln pent brukt.

Ligger noen ute på finn.no, men lurte på om det er noen her som har noen gode tips som det ikke er skrevet om her på forumet? Er det noe ved denne klokken man må passe spesielt på å sjekke før et evt kjøp?

På forhånd takk!
 
Hei

Vurderer å kjøpe en submariner 116610ln pent brukt.

Ligger noen ute på finn.no, men lurte på om det er noen her som har noen gode tips som det ikke er skrevet om her på forumet? Er det noe ved denne klokken man må passe spesielt på å sjekke før et evt kjøp?

På forhånd takk!

Tror ikke det finnes noe å si om en Submariner som ikke allerede er skrevet på forumet. Søk litt, så finner du nok alle svar du søker.
 
Denne tråden har gått meg hus forbi! :)


Har ikke tid til å lese alt her, men kan reklamere for min Omega planet ocean chrono. :eek:
Skal lese meg opp på tråden her senere.;)

DSC_1162.jpg


I tillegg vil jeg si Velkommen! :)


Edit: Ja dette er en klokke for damer, 37,5 mm
 
Redigert av en moderator:
De mente at 31 mm var et godt valg :D Klokken jeg falt for er dyrere enn det jeg hartenkt å bruke på dette. 93 tusen! Jeg så på Datejust med MOP skive + diamanter, den var helt fantastisk fin. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre

Dameklokker faller ofte mye i pris fra ny til brukt. Hvis du er litt tålmodig og følger med på finn.no, så ender du nok opp med et pent brukt eksemplar til en god pris. Eventuelt er det kanskje verdt å sende @Mogens en melding og høre hva han kan grave frem.
 
Redigert av en moderator:
Ønsker deg velkommen, og lykke til med kjøp. Med rolex vil du nok ikke trå feil. Sexy, simple and effective. Skal du kjøpe ny ville jeg nok tatt rådet og hørt med Lervik Ur også. Men først ville jeg hørt med Mogens her inne hva han kan oppdrive. Som sagt lykke til og legg gjerne ut bilder her inne når du har den i hus. :D
 
Takk for svar! Jeg har bestilt meg en ny Datejust 31 mm med diamantskive. Gleder meg til jeg får den :)
 
Ønsker deg velkommen, og lykke til med kjøp. Med rolex vil du nok ikke trå feil. Sexy, simple and effective. Skal du kjøpe ny ville jeg nok tatt rådet og hørt med Lervik Ur også. Men først ville jeg hørt med Mogens her inne hva han kan oppdrive. Som sagt lykke til og legg gjerne ut bilder her inne når du har den i hus. :D

Tusen takk, Toland85 :) Jeg har nå kjøpt meg en ny Datejust 31 mm med diamantskive. Bilde kommer så fort jeg får klokken :)
 
@miss83: Gratulerer så mye og vi gleder oss til bilder! Du må gjerne lage en unboxing-tråd når den kommer. ;)
 
Redigert av en moderator:
Wow! Den var kjempelekker, skjønner godt du er fornøyd med den. ;) Er det rosa skive? Gratulerer så mye! :)