Personlig foretrekker jeg mekaniske klokker. Null plass for Garmin eller en smartklokke på mitt håndledd. En kvarts kan til nød passere

Redigert:
Har sansen for denne. Ligger en gul i outleten til 33680.Breitling endurance proVis vedlegg 394149
Hva er det kamo greiene du har rundt reima?Vis vedlegg 394146
Vis vedlegg 394147
Til tross for at jeg har noe sånt som 147 nato straps så har jeg ikke funnet en som passer perfekt til denne. Så nå er jeg tilbake på den originale gummistrapen.
Selve kompasset har en litt kjip utforming under, som gjør at det gnager og blir ubehagelig. Jeg la derfor litt tape under som jeg pleier å bruke på økser og kniver for godt grep. La på litt ekstra så kompasset ligger perfekt på samme sted, og så la jeg litt på motsatt side så det ble en slags helhet.
Det ble veldig behagelig og ikke helt avskrekkende å se på heller, siden dette er eventyrklokken. Men vi får se hvor lenge jeg liker det.
Må innrømme at jeg selv hadde ditchet camogummitape-stoffet og kompasset, men kul klokke.Vis vedlegg 394146
Vis vedlegg 394147
Til tross for at jeg har noe sånt som 147 nato straps så har jeg ikke funnet en som passer perfekt til denne. Så nå er jeg tilbake på den originale gummistrapen.
Selve kompasset har en litt kjip utforming under, som gjør at det gnager og blir ubehagelig. Jeg la derfor litt tape under som jeg pleier å bruke på økser og kniver for godt grep. La på litt ekstra så kompasset ligger perfekt på samme sted, og så la jeg litt på motsatt side så det ble en slags helhet.
Det ble veldig behagelig og ikke helt avskrekkende å se på heller, siden dette er eventyrklokken. Men vi får se hvor lenge jeg liker det.
Det er bare tape jeg pleier å bruke på knivskaft og sånn for bedre grep. Jeg måtte gjøre noe med kompasset som gnager mot huden.Hva er det kamo greiene du har rundt reima?
Jeg er ikke uenigMå innrømme at jeg selv hadde ditchet camogummitape-stoffet og kompasset, men kul klokke.![]()
Denne kunne vært nyttig på min egen øksDet er bare tape jeg pleier å bruke på knivskaft og sånn for bedre grep. Jeg måtte gjøre noe med kompasset som gnager mot huden.
Vis vedlegg 394186