Humortråden

DUbgoQFX0AA-EvX.jpg:large
 
Denne er vel nesten obligatorisk i forlengelsen av dette:


Tror det er få som har etterlevd "grab 'em by the p..."-filosofien i større grad enn Arnold på 70-tallet. :p

Nei, Grab´em "skandaler" er bare reservert for Trump...
Jeg kjente en fyr, han sin far var bodybuilder på Arni sin tid og trente til og med med han en del ganger i USA : de var besatt og eksperimenterte med ALT mulig for å bli større, til og med hesteblod shakes:confused:
På den tiden brukte de også steroider som barn spiser konfekt.
Klart det, de var "høye" som satellitter med dopen sin...
Fyren sagt meg at sin far ble helt kokos og voldelig. Familien reist vekk fra han.
Folk oppfatter ikke hva de svelger til det er for sent.
Jeg har trent i mange år men det der er et veldig dårlig eksempel av narsissistisk forstyrrelse.
 
  • Liker
Reaksjoner: Kohe321
Prøvde meg i dag på et konstruktivt og på ingen måte humoristisk innlegg i en større internasjonal klokkegruppe (som man kan si har en forkjærlighet for «homage» klokker.)

97010977-2079-46E7-83DA-7A2E7F7362DF.jpeg


Jeg lanserte dette helt nye og originale uret med løfter om at det ville bli laget av resirkulerte skruer og muttere, ta små og nesten usynlige designelementer fra klassiske men lite kjente dykkerur, ha et moderne elektrisk 60bpm urverk og være bygget av «artisinal chinese child labourers».

Det må være illuminati og de store klokkemerkene som er redd for konkurranse, men det kan se ut som jeg er blitt utestengt fra gruppen på livstid med begrunnelsen at det var rasistisk å påpeke nasjonaliteten til mine svært kompetente urmakere. Noen er åpenbart bare redd for min totale og uunngåelige markedsdominans.
 
Prøvde meg i dag på et konstruktivt og på ingen måte humoristisk innlegg i en større internasjonal klokkegruppe (som man kan si har en forkjærlighet for «homage» klokker.)

Vis vedlegg 76882

Jeg lanserte dette helt nye og originale uret med løfter om at det ville bli laget av resirkulerte skruer og muttere, ta små og nesten usynlige designelementer fra klassiske men lite kjente dykkerur, ha et moderne elektrisk 60bpm urverk og være bygget av «artisinal chinese child labourers».

Det må være illuminati og de store klokkemerkene som er redd for konkurranse, men det kan se ut som jeg er blitt utestengt fra gruppen på livstid med begrunnelsen at det var rasistisk å påpeke nasjonaliteten til mine svært kompetente urmakere. Noen er åpenbart bare redd for min totale og uunngåelige markedsdominans.

"...med begrunnelsen at det var rasistisk å påpeke nasjonaliteten..."

Har du ENDA ikke lært at nasjonalitet, land, etnisitet, kultur og rase er et sosialt konstrukt basert på Nazi tankegang som burde være forbudt for lenge siden?
Verden har gått videre...
Det fins bare en planet og en menneskehet som styres under et flagg og en verdens orden.
Eller henger du tilbake i fortiden?o_O
UN.jpg
 
"...med begrunnelsen at det var rasistisk å påpeke nasjonaliteten..."

Har du ENDA ikke lært at nasjonalitet, land, etnisitet, kultur og rase er et sosialt konstrukt basert på Nazi tankegang som burde være forbudt for lenge siden?
Verden har gått videre...
Det fins bare en planet og en menneskehet som styres under et flagg og en verdens orden.
Eller henger du tilbake i fortiden?o_O
Vis vedlegg 76893

Vel, jeg er bare glad det var Jolex Splashinator jeg postet. Lagde denne her også, og sett responsen på den første lurer jeg hvordan denne ville gått i disse #metoo tider...
771AAD00-97B5-40BE-81F6-36D412C90E32.jpeg


«For discerning bro out there we present the watch that’s distrupting the watch industry: The Brolex Daterape. Made from recycled beer cans and constructed in a country without labor laws, this beautiful timepiece can distract even the most eagled eyed date from your glaring flaws and lack of personality.”
 
Redigert: