Kohe321
Støttemedlem
- Medlem
- 19. okt. 2011
Denne er vel nesten obligatorisk i forlengelsen av dette:
Tror det er få som har etterlevd "grab 'em by the p..."-filosofien i større grad enn Arnold på 70-tallet.
Stakkars pappen min, blir nok ikke ny Bulgari på han med det første...
Vis vedlegg 76888
Prøvde meg i dag på et konstruktivt og på ingen måte humoristisk innlegg i en større internasjonal klokkegruppe (som man kan si har en forkjærlighet for «homage» klokker.)
Vis vedlegg 76882
Jeg lanserte dette helt nye og originale uret med løfter om at det ville bli laget av resirkulerte skruer og muttere, ta små og nesten usynlige designelementer fra klassiske men lite kjente dykkerur, ha et moderne elektrisk 60bpm urverk og være bygget av «artisinal chinese child labourers».
Det må være illuminati og de store klokkemerkene som er redd for konkurranse, men det kan se ut som jeg er blitt utestengt fra gruppen på livstid med begrunnelsen at det var rasistisk å påpeke nasjonaliteten til mine svært kompetente urmakere. Noen er åpenbart bare redd for min totale og uunngåelige markedsdominans.
"What´s mine is mine what's yours is negotiable"
Vis vedlegg 76892
"...med begrunnelsen at det var rasistisk å påpeke nasjonaliteten..."
Har du ENDA ikke lært at nasjonalitet, land, etnisitet, kultur og rase er et sosialt konstrukt basert på Nazi tankegang som burde være forbudt for lenge siden?
Verden har gått videre...
Det fins bare en planet og en menneskehet som styres under et flagg og en verdens orden.
Eller henger du tilbake i fortiden?
Vis vedlegg 76893