Humortråden

screen-shot-2018-01-02-at-2-41-57-pm.png


-- oOo --

screen-shot-2018-01-02-at-2-41-36-pm.png


-- oOo --

screen-shot-2018-01-02-at-2-31-20-pm.png


-- oOo --


did-you-preheat-the-oven-copy.jpg


-- oOo --

married-life-is-one-big-joke-apparently-26-photos-25.jpg

 
Ny dag, nye muligheter til å bli permanent ekskommunisert fra de Homage-glade forum på verdensveven. Dagens beste reaksjon/kommentar var fra det jeg ut fra tonen må gjette er hans høyhet keiser Roy av Hong Kong.(bare litt parafrasert):
«you childish! Do you know who i am?!? Where is your DD gold watch!?! You poor. I laugh at you. I report you!”

Gir denne 5/7 mulige.

EFB56C6F-6B90-4680-B231-E74447D06D5F.jpeg

« Since my last watch release (the iconic Jolex Splashinator) was such a brilliant and big success our team has been working overtime (like, half an hour one day) to bring you yet another fully original design that takes subtle clues from the stylish watches of dads past.


For discerning bro out there we present the watch that’s distrupting the watch industry: The Brolex Day-Drunk. Made from recycled beer cans and constructed in a country without labor laws, this beautiful timepiece can distract even the most eagled eyed date and is perfect for when you’re taking the brewskis to pound town with the bros or hazing unsuspecting freshmen.»
 
Redigert:
@Hammerfjord - Du ødelegger humortråden med all den politiske oppgulpingen din. Slutt med det :p

Man må vel latterliggjøre politikken og mediene... Litt;)
Hele greie er blitt en maskerade for å starte en ny kald krig ingen vil ha.
Jeg er for fred: krigene gir ingenting til folket, de bare tar alt fra oss.
Russerne er enig på dette også.
 
@Hammerfjord - Der gjorde du det igjen :p Ta den debatten på forumet til VG :p

#FuckOff
Her er det ikke påbudt klokkesnakk.
Der fikk du meningen min om ønsket ditt.
Nå må du forstå at folk er ikke marionetten din: jeg gir faen i det du personlig ønsker og siden du ikke vil forstå dette, måte jeg gi deg en direkt forklaring.
Her snakker du ikke med sønnen din.
 
  • Liker
Reaksjoner: bjorngb
#FuckOff
Her er det ikke påbudt klokkesnakk.
Der fikk du meningen min om ønsket ditt.
Nå må du forstå at folk er ikke marionetten din: jeg gir faen i det du personlig ønsker og siden du ikke vil forstå dette, måte jeg gi deg en direkt forklaring.
Her snakker du ikke med sønnen din.

???
Han kom med en hyggelig oppfordring til å holde seg til humor i humortråden. Et hyggelig svar ville være det riktige.