Humortråden

Hail, Richard!

31453463_170944750238133_3607275682528231424_n.jpg


(Nei - ikke heil og høyrearm, for de som ikke forstår slikt)
 
Vis vedlegg 92384
Eller som det sies på Karl Johan; Å kjøpe utenlandsprodusert og tro den er fra Bjerke

Jeg var ikke klar over at bunadene var patentbeskyttet varemerke.

Bør jeg være stolt over å ha en mor som har vært en "storprodusent av fake-vare"?

Det er kanskje gret å skipe en kineser til Norge, slik at han kan sitte her å sy?

8
 
Jeg var ikke klar over at bunadene var patentbeskyttet varemerke.

Bør jeg være stolt over å ha en mor som har vært en "storprodusent av fake-vare"?

Det er kanskje gret å skipe en kineser til Norge, slik at han kan sitte her å sy?

8
Fysj!
Bunader skal sys av budeier i lyset av et stearinlys på en seter langt til fjels i det rette fylket.
 
stamtavle i fire generasjoner.
Ikke no knussel.

Godt dette ikke var i Egersund, for da ville alt under syv generasjoner vært såkalte innflyttere. Egersundere *) liker ikke genetisk mangfold. Jeg har rett til å uttale meg, da jeg har tatt buss til/fra tre skoler der nede, bodd på fire ulke lokasjoner i kommunen, og importert genetisk materiale derfra - og måttet leve med skeive blikk fra dei så komme fra Okka by, der skeivheten ikke har noe med seksualitet å gjøre - men kun genetikk.

Når det er sagt, så finnes det fortsatt eksempler på gode folk derfra - og som ikke tilber Trollpikken, som nettopp er et paradigme på genetisk mangfold. Eller, sånn sier sagnet. :)