Humortråden

Advarsel: Denne videoen kan ødelegge sanger. Sees på eget ansvar!
[video=youtube;0nVvRwrgsGU]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=0nVvRwrgsGU[/video]
 
Når institusjoner på død og liv skal være ekstremt PC genereres tidvis en del underholdende resulateter...

full_capstone_01.jpg


The University of Alabama


The University of Alabama photoshops a black person into a homepage photo : funny
 
Bono, lead singer of the rock band U2, is famous throughout the entertainment industry for being more than just a little self-righteous.

At a recent U2 concert in Glasgow, Scotland, he asked the audience for total quiet.

Then, in the silence, he started to slowly clap his hands, once every few seconds. Holding the audience in total silence, he said into the microphone, 'Every time I clap my hands, a child in Africa dies.'

From the front of the crowd a voice with a broad Scottish accent pierced the quiet ...

'Well, f -- ckin stop doin it then, ya evil bastard!'
 
Bono, lead singer of the rock band U2, is famous throughout the entertainment industry for being more than just a little self-righteous.

At a recent U2 concert in Glasgow, Scotland, he asked the audience for total quiet.

Then, in the silence, he started to slowly clap his hands, once every few seconds. Holding the audience in total silence, he said into the microphone, 'Every time I clap my hands, a child in Africa dies.'

From the front of the crowd a voice with a broad Scottish accent pierced the quiet ...

'Well, f -- ckin stop doin it then, ya evil bastard!'

Er jeg kjip nå?

:cool:
 
Jeg er treg. Hva var det den videoen skulle vise - at University of Alabama har fargede studenter? Jeg klarte ikke å se igjen det bildet eller denne lyshåndede personen noe sted.

Hehe, poenget var at det gikk et rykte om at UoA hadde photoshoppet inn en mørkhudet mann i bildet, fordi han har så lyse hender. Det viser seg at det er bare lyset eller noe som gjør det. I videoen kan du se en scene fra seansen som bildet tydeligvis er tatt på (ca 23s) hvor man faktisk ser den aktuelle studenten (nr 4 fra venstre). In short - ikke tenk noe mer på det.
 
Jada, jeg vet at det gamle bite-tennene-sammen-og-ikke-vise-følelser-mannsidealet er latterlig avlegs i det postindustrielle kunnskapssamfunnet og at den nye mannen har et emosjonelt register som sikkert gir ham et rikere liv og triveligere medmennesker enn hans innbitte bestefar fikk inntil hjerteinfarkten tok ham i sektiårsalderen, men er det bare jeg som synes vi er i ferd med å havne litt for langt mot tusseladdenden av skalaen?

Politiet rykket ut til melding om hye skrik fra leilighet - nyheter - Dagbladet.no
 
"De fleste i kollektivet satt i sofaen og spilte fotballspillet Fifa mot hverandre. De gjorde lite for å hjelpe sin livredde kamerat.

- Nei, Fifa går foran alt. Det var så vidt de trykket pause, da politiet stormet inn."

Bra noen av gutta hadde prioriteringene på plass :D
 
Jada, jeg vet at det gamle bite-tennene-sammen-og-ikke-vise-følelser-mannsidealet er latterlig avlegs i det postindustrielle kunnskapssamfunnet og at den nye mannen har et emosjonelt register som sikkert gir ham et rikere liv og triveligere medmennesker enn hans innbitte bestefar fikk inntil hjerteinfarkten tok ham i sektiårsalderen, men er det bare jeg som synes vi er i ferd med å havne litt for langt mot tusseladdenden av skalaen?

Politiet rykket ut til melding om hye skrik fra leilighet - nyheter - Dagbladet.no

Jeg ser og høyner med:
http://m.db.no/2013/09/15/nyheter/innenriks/kuriosa/jegere/bjorn/29286961/?www=1
 
Seriøst tema med en humoristisk tvist!
[video=youtube_share;aZMbTFNp4wI]http://youtu.be/aZMbTFNp4wI[/video]