Humortråden

He he!
Skurker!
Jeg arbeidet i jernvarebutikk for mange år siden. Der pleide det å komme inn en gammel dame som stadig skulle se på sikkerhetslåser. En dag var hun helt fortvilet og måtte ha noe som var virkelig det aller beste som var av solide låser. Det var denne innbruddstyven som vanket i blokken. Hun hadde peket han ut for vaktmesteren, men han gjorde ikke noe! Han bodde i samme oppgang som henne, og hun var livredd for han! Han kunne bryte seg inn i leiligheten hennes uten å sette spor i hverken dør eller lås! Han gikk rundt i leiligheten og flyttet på ting! I går hadde han satt tøflene hennes inn i mat-skapet......


:cool:
 
drunkspiration-09.jpg


Mere her: if you put inspiring fitness quotes over pictures of drinking they get significantly more awesome
 
Her har vi ein kar som kanskje er litt over middels oppteke av målsaka? Prioriteringar, seier eg bare..
NB! Merk dykk dato for det fyste brevet, så vert det enklare å setje det i riktig kontekst.
mff9lCD.jpg

Etter nokre dagar fekk han svar frå departementet..
8MzHsaw.jpg

4B4s4Ex.jpg


(Eventuelle feil jeg har gjort i mitt eget forsøk på nynorsk ber jeg om tilgivelse for. Nynorsk var ikke mitt sterkeste fag)
 
Her har vi ein kar som kanskje er litt over middels oppteke av målsaka? Prioriteringar, seier eg bare..
NB! Merk dykk dato for det fyste brevet, så vert det enklare å setje det i riktig kontekst.
mff9lCD.jpg

Etter nokre dagar fekk han svar frå departementet..
8MzHsaw.jpg

4B4s4Ex.jpg


(Eventuelle feil jeg har gjort i mitt eget forsøk på nynorsk ber jeg om tilgivelse for. Nynorsk var ikke mitt sterkeste fag)

Utrolig herlig!
Er dette autentisk ?
les sant, eller oppdiktede brev?
Jeg ser ikke bort i fra at en nynorsk fanatiker kunne skrevet noe slikt. Selv fikk jeg høre fra min norsk lærerinne at jeg hadde et konservativt riksmål.

:cool:
 
[video=youtube;2K8_jgiNqUc]http://www.youtube.com/watch?v=2K8_jgiNqUc[/video]

I anledning Monty Pythons planlagte show til sommeren.
 
Ikke veldig morsomt, men absolutt imponerende:

[video=youtube;FGftPCFXcf4]https://www.youtube.com/watch?v=FGftPCFXcf4[/video]