Humortråden

Når den blir så lang, tar det en halvtime å få den opp.
Men da står den opp i 3 dager:ROFLMAO:
200w-1.gif
 
  • Liker
Reaksjoner: mr.quick
Vel, jeg forstår ikke hvorfor du prøver å lære meg hva som er politisk korrekt eller ikke.
Hvor var du i 1990 når jeg hadde en 35cm grønn hanekam på hodeskallen min?
Jeg har lenge siden tatt Doktorgrad i Fuck-Off universitet ;)
I 1990 så var jeg 8 år og så Salvatore Schillachi ble toppscorer i Italia 90' og så Tyskland slå Argentina 1-0 i finalen. Var ikke så interessert i hanekammer på den tiden ;) ikke nå heller for øvrig, men du var sikkert en kjekk mann.

Skal vi legge stridsøksen til side nå og føre tråden tilbake til topic? Jeg er egentlig ikke så veldig interessert i hvor du står politisk eller vice versa. Og helt sikkert ikke alle andre som leser tråden heller 😊
 
Åpenbart slutt på den tiden hvor Jaguar var bilen for (i hovedsak) menn som hadde passert 50 år og gjerne ikledde seg tweed, aka meg selv.
Ja men i samme gang, en av de beste måtene å selge et produkt, er å spille på den "identifiserings" følelsen i denne potensielle kunden.
Rolex solgte sin Explorer ved å spille på mange menn som ønsker/identifisere seg med en eventyrer/utforsker. En følelse som faktisk er ganske instinktivt i mange menn.
Omega har også spilt på samme følelse med Seamaster og Speedmaster.
Hummer har spilt på sin tøff militær fortid.
Rolls Royce har blant annet spilt på sosial status, eksklusivitet og høy pålitelighet.
Men å satse på androgyne personer og såpass voldsomme farger, kan umulig virke på majoriteten av alle (mann)folk som ønsker seg en ny bil.
Derfra kan vi anta at det har aldri handlet om å selge mer bil ;)
 
Ja men i samme gang, en av de beste måtene å selge et produkt, er å spille på den "identifiserings" følelsen i denne potensielle kunden.
Rolex solgte sin Explorer ved å spille på mange menn som ønsker/identifisere seg med en eventyrer/utforsker. En følelse som faktisk er ganske instinktivt i mange menn.
Omega har også spilt på samme følelse med Seamaster og Speedmaster.
Hummer har spilt på sin tøff militær fortid.
Rolls Royce har blant annet spilt på sosial status, eksklusivitet og høy pålitelighet.
Men å satse på androgyne personer og såpass voldsomme farger, kan umulig virke på majoriteten av alle (mann)folk som ønsker seg en ny bil.
Derfra kan vi anta at det har aldri handlet om å selge mer bil ;)
Det er sikkert noen "hen'er" der ute som er fysen på en Jag 😉