GrimReaper
Støttemedlem
Når den blir så lang, tar det en halvtime å få den opp.
Men da står den opp i 3 dager
Når den blir så lang, tar det en halvtime å få den opp.
Men da står den opp i 3 dager
I 1990 så var jeg 8 år og så Salvatore Schillachi ble toppscorer i Italia 90' og så Tyskland slå Argentina 1-0 i finalen. Var ikke så interessert i hanekammer på den tiden ikke nå heller for øvrig, men du var sikkert en kjekk mann.Vel, jeg forstår ikke hvorfor du prøver å lære meg hva som er politisk korrekt eller ikke.
Hvor var du i 1990 når jeg hadde en 35cm grønn hanekam på hodeskallen min?
Jeg har lenge siden tatt Doktorgrad i Fuck-Off universitet
Pics or it didn't happen
dream on!Pics or it didn't happen
jeg forstår ikke denne reklamen - skjønner ikke poenget. jøss så gammal jeg har blitt
Tror ikke man trenger å være spesielt oppe i åra for å ikke skjønne en dritt av det der. For noe vas.jeg forstår ikke denne reklamen - skjønner ikke poenget. jøss så gammal jeg har blitt
Spørsmålet blir egentlig om den ga deg lyst til å kjøpe en Jaguar bil eller ikke.Jeg er helt sikker sær, men jeg likte den.
Jeg fikk lyst på en Fender Jaguar gitar i en psykedelisk farge …Spørsmålet blir egentlig om den ga deg lyst til å kjøpe en Jaguar bil eller ikke.
Alt annet bare blir en diskusjon over "kunst" og smak.
Åpenbart slutt på den tiden hvor Jaguar var bilen for (i hovedsak) menn som hadde passert 50 år og gjerne ikledde seg tweed, aka meg selv.
Det er ingenting med den filmen der som har noe med bil å gjøre.Spørsmålet blir egentlig om den ga deg lyst til å kjøpe en Jaguar bil eller ikke.
Alt annet bare blir en diskusjon over "kunst" og smak.
Ja men i samme gang, en av de beste måtene å selge et produkt, er å spille på den "identifiserings" følelsen i denne potensielle kunden.Åpenbart slutt på den tiden hvor Jaguar var bilen for (i hovedsak) menn som hadde passert 50 år og gjerne ikledde seg tweed, aka meg selv.
Det er sikkert noen "hen'er" der ute som er fysen på en JagJa men i samme gang, en av de beste måtene å selge et produkt, er å spille på den "identifiserings" følelsen i denne potensielle kunden.
Rolex solgte sin Explorer ved å spille på mange menn som ønsker/identifisere seg med en eventyrer/utforsker. En følelse som faktisk er ganske instinktivt i mange menn.
Omega har også spilt på samme følelse med Seamaster og Speedmaster.
Hummer har spilt på sin tøff militær fortid.
Rolls Royce har blant annet spilt på sosial status, eksklusivitet og høy pålitelighet.
Men å satse på androgyne personer og såpass voldsomme farger, kan umulig virke på majoriteten av alle (mann)folk som ønsker seg en ny bil.
Derfra kan vi anta at det har aldri handlet om å selge mer bil