Til tross for familiesituasjonen (med trillinger, som om få dager fyller to år) har det vært overraskende mye aktivitet året sett under ett.
Jeg har i inneværende år gjort mye rart i jakten på det perfekte. En kjapp oppsummering tilsier dette:
Kjøpte en ny rolex yacht-master i slutten av 2008, den skulle beholdes. Jadda - særlig. I januar var den solgt. Breitling chronomat evolution ble kjøpt noe tidligere, og skulle være en keeper, men forsvant også ut.
I 2011 kom en rolex SD 16600, rolex GMTc, rolex milgauss, panerai 164 - og alle forsvant ut igjen. Det samme gjorde en Tudor heritage chrono.
Derimot sitter jeg fortsatt på glashütte senator chrono, som ble kjøpt i januar, og ap ro 15300 vil uten tvil beholdes. Siste innkjøp er DJII, den sitter godt på hånden, har en lekker blå skive og forblir i boksen.
I et sinnsykt øyeblikk la jeg ut daytonaen i høst. Heilt håplaust. 16610 LV og Daytona blir.
Ellers skjønner jeg hva du mener, timebandit. Når en klokke er landet kommer tomrommet. Ikkje bra! Derfor har jeg bestemt meg for at det jeg sitter på nå er det optimale. Det er alltids masse annet jeg kunne tenke meg, som sub el gmt i gull, iwc portuguese 7 days eller PP 5712, men gitt dagens situasjon skal man være fornøyd med det man har