Kjøp heller en brukt med plexi, alle nyere er med safir.Har hatt 372, og angrer stort på at jeg var så dum å kvitte meg med den....Får jeg finansene på plass igjen, så skal jeg kjøpe meg en splitter ny fra Bjerke..
Nei - den er min, du har jo pusehåndledd og vil sikkert derfor bare selge den igjen som en invisteringDen er min Tom Du har Bronzo
Forøvrig helt uenig med @Gin mest for å være kverrulant og litt fordi mine pusehåndledd ikke takler 47mm bortsett fra 721 som må gå
..og 9 tall.....og min 590 er helt innafor, selv uten 3 tall.
Haha å faen. Var selvsagt litt ironisk det innlegget mitt, har stor sans for historie og tidlige modeller. Men likevel er det hold i innlegget og hva jeg selv mener..og 9 tall
Nei - den er min, du har jo pusehåndledd og vil sikkert derfor bare selge den igjen som en invistering
Har aldri helt forstått dette med «riktig» Panerai, men veldig interessant tråd. Alt utvikler seg. For meg er mange av de nyere modellene like riktige. Selv om jeg ser at historien i nevnte tidsrom er viktig og danner grunnlaget for hva Panerai er og har blitt. Om 250 år så er det en helt annen @Gin som starter tilsvarende tråd, og da er historiske riktige modeller plassert mellom 1940-2068 og min 590 er helt innafor, selv uten 3 tall.
Er vel ikke så gærnt for en omtrent ny 372?Hva skjer på bruktmarkedet?! Apropos 372...
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=115044668
Tror vel det er litt å hente hos Bjerke også
Jeg solgte nylig en 422 fra 2016 for kr 65.000.- Vi må nok erkjenne at det dessverre ikke er Rolex tilstander på bruktmarkedet for Panerai
Jeg stemmer for heldigvis Heldigvis uttrykket kan også brukes om Paneristi folket, da jeg utelukkende har møtt hyggelige og kule mennesker med interesse for klokker og Panerais historie. Dette i strak motsetning til «Tesla/Rolex/Apple reservasjons parasittene»Dessverre, eller heldigvis?
Kommer ann på om du er i bruktmarkedet, eller om du liker dine ur jomfrueligeDessverre, eller heldigvis?
Kommer ann på om du er i bruktmarkedet, eller om du liker dine ur jomfruelige