@SpaceCowboy, du er så ufin, det er jo tre av mine grails på ett og samme bord det der, og du har to av dem, din heldiggris!
Jeg legger til denne som en grail for meg. Men det er litt rart. Det er på en måte alt jeg ikke vil ha, i en pakke som gjør den tiltalende likevel.
Helgull - noe jeg egentllig ikke kler - men kult. Grønn skive. Liker egentlig ikke grønn skive i det hele tatt, men sammen med helgull er det så "feil" at det er dritkult. Rolex. Egentlig ikke mitt merke - men gir som nevnt mange ganger før likevel en godfølelse.
Så her har man Rolex - helgull - grønn - alt er feil, men totalt sett blir det så riktig, så riktig.
Slenger inn denne med samme tanker MrStone har gjort seg rundt gull som klokkemetall. Elsker Panda chrono'er, og selv om denne ikke er korrekt i så måte, så synes jeg comboen er helt rå.
denne er absolutt vakker!
Nomos LAMBDA DEEP BLUE
I mine øyne burde de heller kommet med en løsning som gjorde at viseren pekte rett opp når den var trukket opp.
Tror jeg joiner deg på denne, i en eller annen variant. Har et par andre klokker som må inn først. Men etter det, er det bare å begynne å spare