@SpaceCowboy, du er så ufin, det er jo tre av mine grails på ett og samme bord det der, og du har to av dem, din heldiggris!![]()
Jeg legger til denne som en grail for meg. Men det er litt rart. Det er på en måte alt jeg ikke vil ha, i en pakke som gjør den tiltalende likevel.
Helgull - noe jeg egentllig ikke kler - men kult. Grønn skive. Liker egentlig ikke grønn skive i det hele tatt, men sammen med helgull er det så "feil" at det er dritkult. Rolex. Egentlig ikke mitt merke - men gir som nevnt mange ganger før likevel en godfølelse.
Så her har man Rolex - helgull - grønn - alt er feil, men totalt sett blir det så riktig, så riktig.
![]()
Slenger inn denne med samme tanker MrStone har gjort seg rundt gull som klokkemetall. Elsker Panda chrono'er, og selv om denne ikke er korrekt i så måte, så synes jeg comboen er helt rå.
![]()
denne er absolutt vakker!
Nomos LAMBDA DEEP BLUE
![]()
I mine øyne burde de heller kommet med en løsning som gjorde at viseren pekte rett opp når den var trukket opp.
Tror jeg joiner deg på denne, i en eller annen variant. Har et par andre klokker som må inn først. Men etter det, er det bare å begynne å spare