Hva er et rimelig bud?

Er den polert?
Du kan vel forsøke mellom 20og 25?

Selger er profesjonell, og bør derfor tåle skambud når han reklamerer
På finn og ikke oppgir ca pris.

Trikset er vel å møte han, se på
Klokka in real life og spørre hva han hadde tenkt.

Ser man får disse fra 17 på chrono
 
Jeg solgte en slik med papirer og boks fra samme tid for 30000 kr. Denne hadde ikke riktig lenke, men en sub lenke.

Denne ligger nok på ca det samme.
 
1016 er jo ganske ettertraktet og sjelden. Det blir litt feil og sammenligne den med en nyere modell. På bukta ligger de på 5-6k+ USD og som Marhfjeld skriver og kjenner jeg Jonny rett så forventer han et bud på 30k+ for denne.
 
Jeg solgte en slik med papirer og boks fra samme tid for 30000 kr. Denne hadde ikke riktig lenke, men en sub lenke.

Denne ligger nok på ca det samme.

Betyr dette at den du solgte ikke hadde riktig lenke? Slik jeg forstår har den briljant selger ikke den type lenke den var levert med som ny?

Og siden briljant sin ikke har papirer og boks burde den vel gå for mindre enn din? Men Johnny har jo litt stive priser. I utgangspunktet...
 
Betyr dette at den du solgte ikke hadde riktig lenke? Slik jeg forstår har den briljant selger ikke den type lenke den var levert med som ny?

Og siden briljant sin ikke har papirer og boks burde den vel gå for mindre enn din? Men Johnny har jo litt stive priser. I utgangspunktet...

Den jeg solgte kom med en meget sliten oyster lenke med dive extension og en Rolex Sea Dweller boks. Mtp. hvor fort min ble solgt vil jeg tro en høyere pris ville hvert oppnåelig, men her på TS er vi jo snille med hverandre :)

Jeg er litt usikker på om lenken som sitter på denne er riktig, det kan sikkert Minute_r svare på?
 
Nå ville jeg tatt i betraktning lugsene som framstår svært så tynne. I tillegg ser lugholes ut til å ha større dia enn normalt? Ville gjort hjemmeleksa grundig på denne i alle fall;)
 
Kan du bruke lugsene som tannpirkere er det praktisk men trekker ned prisen :D
Men de er vel ikke så ille på denne :)
 
Lenken som sitter på er helt klart av nyere dato. Men jeg regner med at det er riktig lenke for Explorer. Jeg syntes den ser kraftig polert ut og "lug-holesene" ser også veldig store ut. Men de fleste av disse klokkene er jo blitt polert
en haug av ganger i sin levetid. Mitt eksemplar er intet unntak.
 
Kan du bruke lugsene som tannpirkere er det praktisk men trekker ned prisen :D
Men de er vel ikke så ille på denne :)

Det er et spørsmål om hvor stort mellomrom du har mellom tennene, men ja, min tanker går ille i retning av tannpirkere...

Forøvrig er jonny en godgutt! Ser også at han øker prisen på klokkene han ikke får solgt, som eks. Exp2 på finn.no som har ligget ute siden sist sommer. Det er businessmann av mitt kaliber! Skal prøve samme strategi på sd'en jeg har ute fs. ;)
 
Lenken som sitter på er helt klart av nyere dato. Men jeg regner med at det er riktig lenke for Explorer. Jeg syntes den ser kraftig polert ut og "lug-holesene" ser også veldig store ut. Men de fleste av disse klokkene er jo blitt polert
en haug av ganger i sin levetid.

Det ser ut til å være en liten skade på kassen kl.4 i tillegg.
 
Det er et spørsmål om hvor stort mellomrom du har mellom tennene, men ja, min tanker går ille i retning av tannpirkere...

Forøvrig er jonny en godgutt! Ser også at han øker prisen på klokkene han ikke får solgt, som eks. Exp2 på finn.no som har ligget ute siden sist sommer. Det er businessmann av mitt kaliber! Skal prøve samme strategi på sd'en jeg har ute fs. ;)

Ved nøyere ettersyn er jeg enig med deg. Jeg tror jeg ville styrt unna denne da jeg klarer å irritere meg over overpolerte lugz.