Hva er i mazzuoli sin klokkeboks

Medlem
4. okt. 2009
Sted
Skien
Her kommer en presentasjon med en ny post hver dag..

Veldig fornøyd med denne boksen kjøpt på nettet fra Tyskland.

Følg med videre.. :D

IMG_2063_zps5f6b474c.jpg

Hun lurer ingen med den skrivefeilen der.

Jeg blir helt kvalm! :p

As a side note: Bring the guns!

IMG_2071_zps6ae355da.jpg

Første par ut - Edox og Breitling.

Breitligen ble kjøpt på Tenerife i 1998 og var det første kjøpet av mekanisk ur og kanskje det jeg husker aller best av alle mine senere klokkekjøp. Det er vel noe med den første kjærligheten og denne blir hos meg alltid, selv om den ikke får så veldig mye armtid lengere.

Edox - kjøpt for ett par år siden på Sandvika Storseter, impulskjøp til halvpris. Liker klokken og synes den er stilig og litt anderledes, men har ingen spesielle følelser knyttet til den. En sånn klokke man lett kan selge uten å tenke kanskje jeg angerer.

Sjå her ja, det er første musane!
Skuffet ikke :)
Hvordan er kvalitet/finish på Edox? Ser de dukker opp her og der men sjelden syn på sonen

Sjå her ja, det er første musane!
Skuffet ikke :)
Hvordan er kvalitet/finish på Edox? Ser de dukker opp her og der men sjelden syn på sonen

Synes klokken gir ett godt inntrykk, tung og solid med god finish. Boksen klokken kommer i er derimot nesten det man kan kalle søppel, en billig pappeske. Selv om man ikke går rundt med esken er det jo litt av helheten.

IMG_2069_zps3074e892.jpg

Ny luke åpnes..

Min første Panerai som jeg kjøpte av ett forummedlem for ca 3 år siden, fikk veldig mye armtid i en lang periode etter kjøpet og gikk bananas med kjøp av reimer i mange varianter. Det er noe med Panerai som facinerer, selv om jeg av og til lurer på om jeg skal selge den og prøve noe annet.

Min første Tudor og den sist ankommende i boksen - veldig fornøyd. Første gang jeg følte på den og prøvde den på hånden var jeg ikke 100% sikker på at den ga "godfølelsen" men etter å har brukt den noen uker er jeg superfornøyd. Anbefales!

IMG_2069_zps3074e892.jpg

Ny luke åpnes..

Min første Panerai som jeg kjøpte av ett forummedlem for ca 3 år siden, fikk veldig mye armtid i en lang periode etter kjøpet og gikk bananas med kjøp av reimer i mange varianter. Det er noe med Panerai som facinerer, selv om jeg av og til lurer på om jeg skal selge den og prøve noe annet.

Min første Tudor og den sist ankommende i boksen - veldig fornøyd. Første gang jeg følte på den og prøvde den på hånden var jeg ikke 100% sikker på at den ga "godfølelsen" men etter å har brukt den noen uker er jeg superfornøyd. Anbefales!

Jeg vil se naboen til venstre i boksen......er det ikke Manometro mon tro ??;)