Hei!
Jeg er ute etter ny klokke, men spørsmålet om hvilke er alltid like vanskelig. Jeg har akkurat solgt min omega seamaster eb for å nettopp frigjøre litt kapital til ny klokke. Jeg har funnet noen kandidater jeg gjerne skulle hatt en vurdering på. Mitt budsjett er MAKS 27,000,- , ikke et øre over! Jeg tenker å kjøpe pent brukt! Jeg har håndledd som måler ca 18 cm, og syntes at 36 mm blir litt for lite..Klokken skal være en allrounder som kan brukes til privat, skole/jobb, bryllup og fest! Klokkene bør helst ikke være eldre enn 2010
Mine kandidater:
- Omega Aqua Terra 8500 med blå skive - Pris 20-25K?
- Rolex explorer I 39mm - Pris?
- Rolex datejust II 41 mm - Pris?
- Rolex datejust 36 mm - Pris?
- Omega Planet Ocean 2500/8500 - Pris 15-22K?
Kom gjerne med andre kandidater - Og ja, jeg vet om rolex submariner
Jeg er ute etter ny klokke, men spørsmålet om hvilke er alltid like vanskelig. Jeg har akkurat solgt min omega seamaster eb for å nettopp frigjøre litt kapital til ny klokke. Jeg har funnet noen kandidater jeg gjerne skulle hatt en vurdering på. Mitt budsjett er MAKS 27,000,- , ikke et øre over! Jeg tenker å kjøpe pent brukt! Jeg har håndledd som måler ca 18 cm, og syntes at 36 mm blir litt for lite..Klokken skal være en allrounder som kan brukes til privat, skole/jobb, bryllup og fest! Klokkene bør helst ikke være eldre enn 2010
Mine kandidater:
- Omega Aqua Terra 8500 med blå skive - Pris 20-25K?
- Rolex explorer I 39mm - Pris?
- Rolex datejust II 41 mm - Pris?
- Rolex datejust 36 mm - Pris?
- Omega Planet Ocean 2500/8500 - Pris 15-22K?
Kom gjerne med andre kandidater - Og ja, jeg vet om rolex submariner