JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du bruker en utdatert nettleser. Det kan ikke vise dette eller andre nettsteder på riktig måte.
Du bør oppgradere eller bruke en
alternativ nettleser .
Er på fjelltur. Holder varmen med vedfyring og rødvin
Kaffe på bålpanna og bollene etter prøvebaking i ny Ankarsrum.
Vi tittar på skidskytte och när någon från Norge med största säkerhet tar ännu ett GULD
Edit; Det blev ju guld i Cortina istället - GRATTIS!
Redigert: 21. feb. 2021
Først testet felleski en 7km tur for så gå 1,6mil på klister. Fasiten i bilen er at jeg stikker på Foss i morgen og kjøper felleski for dette føret
Forbereder meg til den siste heldagsprøven jeg skal ha på lang tid. Og siden jeg er på TS samtidig skjønner alle at arbeidslysten er på topp.
Venter. Har svart belte i det.
Gir kaffetrakteren en velfortjent rens!
Hadde tenkt å feire salget av epleklokka med en tre sekunders håndvask og resten av dagen tilbrakt horisontalt, men så ble det en løpetur uten pulsmåling i stedenfor. Aner ikke om jeg er på hvilepuls eller makspuls. Spennende.
Noen timer gammelt, men vinterferie på hytta med tre unger og glimtvis mobildekning. Plutselig er det ikkeno' problem å strype skjermtiden.
Nyter det som føles ut som årets første vårdag!
Bussbytte i storbyen på vei for å hente bil ny bil.
Kona handler møbel. Jeg tar pause.
Leser bruksanvisning for nytt kamera.
Bare 709 sider
Ser på at Iversen eller Klæbo forhåpentligvis klarer å henge med Bolsjunov inn på oppløpet.