Klarer du være stille?Sitter i baksetet med en milkshake mens eldstemann øvelseskjører. Moren hans er en mer pedagogisk co-pilot enn meg.
Vis vedlegg 236540
Haha...jeg har funnet ut at det beste er å la mor være kjørelærer, holde kjeft fra baksetet og se på mobilen i stedetKlarer du være stille?
Vis vedlegg 236588
Med belte? Reimer? Uansett, 150 er en milepel på vei mot 200. Er i samme lende selv, jobber meg mot 175kg... men det tar tid!Vi passerer omsider 150kg i markløft (ikke imponerende for deg som leser, men stor fremgang for meg som skriver)
Skal ikke kimse av det, 150kg er tross alt ganske tungt. Husker selv hvor fornøyd jeg var når jeg endelig klarte 200kg, er dessverre ganske langt unna det idag.Vi passerer omsider 150kg i markløft (ikke imponerende for deg som leser, men stor fremgang for meg som skriver)
Med belte? Reimer? Uansett, 150 er en milepel på vei mot 200. Er i samme lende selv, jobber meg mot 175kg... men det tar tid!
Vi passerer omsider 150kg i markløft (ikke imponerende for deg som leser, men stor fremgang for meg som skriver: en spinkel IT-fyr i førtiåra hehe )
Mer enn nok til å imponere meg! Grattis!! Er selv en spinkel kar i førti-åra. Så vet at dette ligger det mye arbeid bak. Var på god vei til 150kg før jul, men tok kneet under aking med barna lille julaften. Hadde første runde med litt markløft igjen i går. Holdt på å svime av etter noen få repitisjoner med 100 kg. Men resepten legen har foreskrevet ut er tross alt «med vondt skal vondt fordrives». Ny økt på fredag!Vi passerer omsider 150kg i markløft (ikke imponerende for deg som leser, men stor fremgang for meg som skriver: en spinkel IT-fyr i førtiåra hehe )
Mer enn nok til å imponere meg! Grattis!! Er selv en spinkel kar i førti-åra. Så vet at dette ligger det mye arbeid bak. Var på god vei til 150kg før jul, men tok kneet under aking med barna lille julaften. Hadde første runde med litt markløft igjen i går. Holdt på å svime av etter noen få repitisjoner med 100 kg. Men resepten legen har foreskrevet ut er tross alt «med vondt skal vondt fordrives». Ny økt på fredag!