Hva hadde du flippet av disse?

Nessuno79

Støttemedlem
Medlem
6. mars 2011
Innlegg
3.252
Sted
Asker #nessuno_79
Sitter med en sviende vondt følelse etter at jeg solgte min 16570 polar i fjor en gang, og må nok kvite meg med noe i boksen, og prøve finne en av nyere årgang for å stagge abstinensen her.
Har gått flere runder med meg selv her nå, men blir ikke klokere i det hele tatt.
Dette er jo strengt tatt på ingen måte noe som noen andre kan avgjøre for meg eller hjelpe med for den sak skyld, da hele greia baserer seg på at jeg angrer på et salg og nå igjne vurderer selge noe som jeg kommer til å angre på det også, hehe. Dilemma ...

Men når jeg nå da er helt ute å sykler mtp hva jeg tror, tenker og føler om dette, så ber jeg om deres innspill og vurderinger.
Det er nok i allefall èn av disse som er HELT trygg, men for the fun of it lar jeg alt være åpent her da jeg jo ber om meninger og innspill:)
Det er pr nå heller ikke et option å spare dessverre, for å kjøpe den uten et salg, da sitter jeg nok med en haug av klokker i et telt et sted ...

Så, hvilken av disse hadde du solgt?


Omega 2254 Sea Master Proffessional


Jaeger LeCoultre Dualmatic


Speedmaster 3573


Rolex 1680


Rolex 116610LN


Panerai 312


Breitling Steelfish
 
Redigert:
Flott samling! Jeg hadde ikke solgt noen om det ikke gjaldt den nye exp II i 42mm, den er hawt! Da hadde nok steelfish og 2254 røket :)
 
Må først av alt si det er en nydelig samling du har skaffet deg! Om jeg var i din situasjon hadde jeg soleklart solgt Breitling Steelfish. Selv om den er tøff, er Explorer tøffere:cool:
 
Ja, Breitling´n må ut...Og du vet at jeg har bestandig rett min venn:p
Etter den: Seamaster´n og en Rolex etter det...Hehehe...
Kjøp det noe i de "store gamle huser" klassering som din JL.
 
Siden du har en så fin og variert samling hadde jeg solgt en av klokkene som er mest lik og dermed hadde nok 116610LN røket hvis jeg var i din situasjon. Breitlingen er fin og skaper et fint rom for variasjon spør du meg, og dersom jeg hadde vært i sub-humør hadde 1680'en vunnet hver gang :)
 
For all del ikke selg 1680, ikke før jeg har råd til den ihvertfall! Jeg setter en krone på at det er den som uaktuelt å selge :)
 
Takk for innspill alle sammen:D Og det ligger vel soleklart at der er Steelfishen som er valget blandt dere medasylanter som det første på blokka. og har alt fått PM med forespørsler om kjøp av faktisk to av de utstilte, hehe.

Selv er jeg skikkelig i tvil her hva som må ut, og for å forsvare Steelfishen så er det en klokke jeg har blitt veldig glad i, utroig mye klokke for pengene imh, og som ikke vil gi meg den helt store pay off`en heller, så det ville medført at feks BÅDE den og 2254`en må gå, og det gjør trolig litt vel vondt. (2254`en ligger forøvrig ute for salg her enda @Thomas, men det frister å trekke den hver dag ...) Og Steelfishen er en utgått modell som ikke dukker opp så alt for ofte for salg, mens det er andre ting her som lettere lar seg skaffe tilbake. Feks kan en speedmaster lett ordnes på nytt ...nei ikke lett, men "heldigvis" er det ingen polar der ute pr nå som krever at det er rask avgjørelse.
 
Redigert av en moderator:
Ingen fan av Breitling, så for min del ville nok den fått sparken!! Men høres den litt fredet ut, ville Ny-suben røket ut 7 dager i uka. Hva skal du med den, når du har en 1680?;)