Hva i alle dager skjer her da?

Muskler er ikke noe problem, han møter 100kg med sunnmøring, så får håpe det holder :D[/quote]

Traff du fyren? Spent på å høre hvordan det eventuelt gikk... :D[/quote]

Ringte han et titalls ganger, og ingen svar. Anders skrev jo at også at fyren hadde sagt at klokken var solgt, så dermed gav jeg opp. Men hadde egentlig ikke troa uansett :mrgreen:

JonasV skrev:
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18552697

Har han flyttet til Nittedal? :roll:

Hehe, det der er nok en annen og forhåpentligvis mer seriøs Fredrik! Har vært i kontakt med han og det er ikke samme mailadresse! :mrgreen:

xe3l skrev:
Noen må jo faen meg stoppe den fyren der! :evil: Makan til type! :D

Vi har vel strengt tatt ikke funnet ut om han er en svindler eller ikke... Men billige klokker selger han iallefall, i hopetall...

Nei, han er sikkert en grepa kar. Han selger jo bare klokkene sine fra Haugesund, Egersund og Bergen. I tillegg oppgir han tre forskjellige mobilnummer i annonsene, samme klokke loves bort til flere interessenter og når noen tilbyr seg å fly for å møte ham og kjøpte klokken så er han putselig på reisefot eller hyttetur. Alle klokkene ligger 25-30% under markedspris brukt. Til alt overmål krever han også forskudd for å sende i postoppkrav :D !

Den tvilen han eventuelt hadde til gode hos meg er i allefall brukt opp. 8)

at noen krever forskudd for å sende i postoppkrav skjønner jeg godt. Om jeg sender noe til deg i postoppkrav og du ikke henter pakken så taper jo jeg penger på det.

Ja, men bare forsendelsesutgifter. Kjøper risikerer jo i værste fall at pakken er tom.
Den som er best sikret her er jo selger.

Har prøvd å ringe han flere ganger, men han tar ikke telefonen. Kan tenke meg at dette er svindelforsøk.

Finn rapporterer at de ikke har fått noen klager på kunden. Det er jo litt snodig at det ikke er kommet et eneste klage dersom dette virkelig er ren svindel.

Litt usikker på rutinene til Finn, men dersom det er slik at denne personen opererer med mange telefonnummer, så kan det jo tenkes at han har opprettet flere Finn-kontoer på forskjellige mail-adresser også.

Det ligger akkurat nå drøyt 129 tusen annonser på Finn-torget, så de har jo litt å administrere dersom de skal luke ut at en "bannlyst" selger setter igang på nytt med ny bruker...

Har handlet med ovenfornevnte. Fikk et veldig godt inntrykk av han. Uret var akkurat som forespeilet, og alt i alt var det en god opplevelse. Kommer ikke til å være skeptisk til å handle av han på nytt.

Redigert:
Denne selgeren har nå et ur ute for salg. Er litt skeptisk til å handle med han etter jeg har lest denne tråden. Noen andre her som kan dele sine erfaringer?