Fælt så konservative alle skulle være! Når man bruker andre sine penger må det jo være lov å ha det litt moro Samlingen din er helt nydelig, samtidig er den "konservativ" og du kan selge alle klokkene du har på dagen uten noe problem (rent markedsmessig). Er det ikke da på tide å slå ut håret å være litt crazy?
Samtidig så har du jo en såpass imponerende samling at du TRENGER jo ikke en ny klokke, og det at du ikke helt vet hva neste tilskudd skal være ser jeg på som en god mulighet til å være litt ukonvensjonell.
Her var det mange gode poenger @acnorway! Jeg har selv tenkt en del på det du nevner i sitatet over. Samlingen slik den er i dag er kanskje noe "mainstream" og mangler kanskje et "hjerte" Men, jeg er veldig fornøyd og nyter klokkene mine (noe min Instagram konto kanskje bærer litt preg av )
Og for all del, jeg "trenger" på ingen måte en ny klokke men så er det da en ledig plass i denne klokkeboksen jeg har... Litt spøk det siste der, men jeg har satt meg selv et mål om seks klokker og er i villrede om den siste plassen.
Etter alle gode tips i denne tråden har jeg begynt å se et lite mønster om neste ønske hos meg selv, igjen takk alle sammen!
Men jeg er på ingen måte i mål så jeg tar gjerne flere tips
En pute mangler klokke
Redigert av en moderator: