Kommer litt an på hvilken modell og hvilken ad. Dj41 med fluted og blå skive later til å være den mest populære.
Hvordan er tilgjengeligheten på stainless DJ?
Spurte på Bjerke for en uke siden og de sa et år hos de.6-9 mnd ventetid tenker jeg. Kollega fikk nettopp levert en.
Da er nok det riktig. Denne kom også derfra, men ble jo da bestilt for en stund siden.Spurte på Bjerke for en uke siden og de sa et år hos de.
TakkDa er nok det riktig. Denne kom også derfra, men ble jo da bestilt for en stund siden.
Thanks for sharing....Tenk his jeg skulle la et merke få bestemme om jeg fikk kjøpe noen av deres ur. Det finnes jo mange som går utenpå dette når det gjelder kvalitet.....Ha ha ha ha, ler meg skakk
Enig i det du skriver. Når jeg kjøpte min BLNR i 2018 ble jeg forespeilet 12-18 mnd ventetid og fikk levering etter ni. Og da ble jeg jo naturligvis strålende fornøydMitt inntrykk er at Bjerke alltid er litt pessimistiske i anslagene de gir. Så sier de ett år, skal du ikke se bort i fra at 9 mnd. er realistisk.
For øvrig synes jeg at det er en fornuftig praksis. Mye bedre med en storfornøyd kunde som plutselig får klokken sin litt før forventet, enn en skuffet kunde som får den for sent. Vinn - vinn.
Joda, men helt krise om du sparer til nytt ur og ikke er helt i mål ennåEnig i det du skriver. Når jeg kjøpte min BLNR i 2018 ble jeg forespeilet 12-18 mnd ventetid og fikk levering etter ni. Og da ble jeg jo naturligvis strålende fornøyd
Joda, men helt krise om du sparer til nytt ur og ikke er helt i mål ennå
Noen som vet på levering tid på Air king ?
Siden Baselworld er kansellert åpner det kanskje for at Rolex bekjentgjør sine 2020 nyheter før opprinnelig planlagt, hvis de er klare da. Bare en tanke...
Satt litt på spissen, så har AD har blitt suvenirbutikker for kinesere.
Greit for AD å ha kunder som ikke spør om rabatter og garantiansvaret havner i utlandet.
Norske kunder må nok se andre steder etter klokker heretter.
Så det har ingenting for seg å være lojal mot AD lenger.
Kortere «ventelister» for nordmennDet var vel spikern på hodet
Luksusbutikkene mister de rikeste kundene på grunn av coronavirus
Urmaker Bjerke i Oslo slutter å ta inn typiske «Kina-klokker»m og merkebutikkene tar ikke inn vikarer ved sykdom. Nå gjør luksusbutikkene tiltak for å ikke tape for mye på coronaviruset.finansavisen.no
Kortere «ventelister» for nordmenn