Urmaker Bjerke stanset i går midlertidig all salg av Rolex, Tudor og Patek Philippe grunnet Covid19 og valutasvingningene.
Dette gjelder også de som har uavhentede klokker som allerede ligger i butikken og venter.
Se det, da hadde jeg rett i å følge min ''ryggmargfølelse' 'og umiddelbart hente ut min vakre TT ''Bluesy'', som var på 1 års garantikontroll hos Bjerke, rett etter at skoler stengt og alle arrangement etc. var stoppetUrmaker Bjerke stanset i går midlertidig all salg av Rolex, Tudor og Patek Philippe grunnet Covid19 og valutasvingningene.
Dette gjelder også de som har uavhentede klokker som allerede ligger i butikken og venter.
Se det, da hadde jeg rett i å følge min ''ryggmargfølelse' 'og umiddelbart hente ut min vakre TT ''Bluesy'', som var på 1 års garantikontroll hos Bjerke, rett etter at skoler stengt og alle arrangement etc. var stoppet
Det var tidlig lørdag morgen og det var underlig å gå langs Karl Johan uten å se mer enn en håndfull mennesker. Stakk innom Ferner Jakobsen. ..dødsstille, betjeningen virket desperate i blikket.
Og for å forfølge min ovennevnte ''ryggmargfølelsen''
Tipper før eller under Påske, vil vi bli nektet å gå ut. Matbutikker vil stenge, og man kan kun gå ut 1 gang i uken, under en slags organisert kontroll av myndighetene, for å handle matvarer.
M.a.o. Det private næringsliv vil bli destruert! Folks private økonomi vil kollapse
Hva blir neste?
Myndigheten tar over det som er av viktig samfunnsnyttige private bedrifter og setter oss borgere på ''borgerlønn''. En ''lønn'' med satser fra middelhavsområdet?
Det forteller min ''ryggmargfølelse' meg
Nå er jeg spent på hva følelsene til magen din kan fortelle oss om fremtiden.
Husk å få deg litt frisk luft hver dag. Ikke sunt å bare sitte inne!Se det, da hadde jeg rett i å følge min ''ryggmargfølelse' 'og umiddelbart hente ut min vakre TT ''Bluesy'', som var på 1 års garantikontroll hos Bjerke, rett etter at skoler stengt og alle arrangement etc. var stoppet
Det var tidlig lørdag morgen og det var underlig å gå langs Karl Johan uten å se mer enn en håndfull mennesker. Stakk innom Ferner Jakobsen. ..dødsstille, betjeningen virket desperate i blikket.
Tipper før eller under Påske, vil vi bli nektet å gå ut. Matbutikker vil stenge, og man kan kun gå ut 1 gang i uken, under en slags organisert kontroll av myndighetene, for å handle matvarer.
M.a.o. Det private næringsliv vil bli destruert! Folks private økonomi vil kollapse
Hva blir neste?
Myndigheten tar over det som er av viktig samfunnsnyttige private bedrifter og setter oss borgere på ''borgerlønn''. En ''lønn'' med satser fra middelhavsområdet?
Urmaker Bjerke stanset i går midlertidig all salg av Rolex, Tudor og Patek Philippe grunnet Covid19 og valutasvingningene.
Hyggelig av dem å la kunden ta risikoen for valutafall. Fikk levert (og betalt) en bil for en ukes tid siden til langt mer penger uten at temaet i det hele tatt kom opp, men så er jo Bjerke tross alt Bjerke, og eierne må ha til pomade i håret.
Urmaker Bjerke med ekstraordinære tiltakVar den informasjon helt faktasjekket?
Se det, da hadde jeg rett i å følge min ''ryggmargfølelse' 'og umiddelbart hente ut min vakre TT ''Bluesy'', som var på 1 års garantikontroll hos Bjerke, rett etter at skoler stengt og alle arrangement etc. var stoppet
Hva blir neste?
Fin pris, noen som har erfaring med servicekostnad på dette urverket?Kjenner ikke selger og kan ikke gå god for noe her, men virker som det endelig blir lettere og få ta i Rolex til fornuftige priser Og godt er det!
120’ for en YM er en fin pris, selv med en evt kommende service.
Vis vedlegg 188296