KLOKKEMAGASINER
LESER ALT, TIL OG MED I SPRÅK JEG IKKE SKJØNNER ET KVEKK AV:grin:
Har endel hyllemeter med klokkeblader, er ikke sikker på hvor mye det er men det har blitt en hel del etter å ha kjøpt så og si alt jeg har kommet over de siste 25 årene.
Det går i Watch Time, Watch World, Watch, International Watch, Montres Magazine, Armband Uhren, In Sync, Uhren Magazin, L`Orologio, Orologio Da Polso, OR, Orologi, Klockor & Smycken, Watch Journal, Watch News, Chrono World, Watch, The Ultimate Watch Magazine, Plaza Watch og selvfølgelig alle andre som omtaler klokker.
Jeg leser en hel del andre blader også, dette koster en del kr når man legger sammen alt i alt. De koster jo ca i snitt en 100 lapp eller mer pr stk. Har sikkert kjøpt blader for flere hundre tusen kr.. Kunne fått noen kule klokker for de pengene, men det blir noe annet når man kjøper et og et blad. For meg så går en tur innom Narvesen lett på ca 5 til 6 hundrelapper.
Har begynt å trappe ned på bladhandling nå det siste året. Det går rett og slett for mye penger på det som jeg kunne brukt på mere viktige ting.. Det er jo ikke noe særlig å få igjen for brukte blader dersom man prøver å selge heller. Det er ikke snakk om varig verdi.