Hvis jeg alikevel må bestille med en lenke før jeg kan sette på em skinnrem, hva er mest behagelig eller å foretrekke av oyster og jubilee? Til info, så har hun 15 cm omkrets på håndleddet der klokken vanligvis sitter.
DJ=Jubilèe imho
Hvis jeg alikevel må bestille med en lenke før jeg kan sette på em skinnrem, hva er mest behagelig eller å foretrekke av oyster og jubilee? Til info, så har hun 15 cm omkrets på håndleddet der klokken vanligvis sitter.
...altså..herreguuud, kjenner det koker bare ved tanken!
Om du kjøper den dyreste klokka de har i sjappa for så å knuse den med hammer der og da skal da være likegyldig for de som selger.. Noe bør en butikkansatt klare å holde for seg selv!
Her er jeg faktisk uenig i prinsippet. Jeg synes ikke Rolex-forhandlere, som bør ha et lidenskapelig forhold til merkevaren Rolex, uten videre skal selge ur med uoriginalt tilbehør fordi om kunden er villig til å betale. Jeg liker at selgeren sier han synes en croco-rem ødelegger Rolexen. For å sette det litt på spissen: Om jeg var BMW-forhandler, og en kjøper insisterte på å få lakkert "B-Gjengen" på hele siden, hadde jeg ikke gjort det, uansett hva han betalte.
Her er jeg faktisk uenig i prinsippet. Jeg synes ikke Rolex-forhandlere, som bør ha et lidenskapelig forhold til merkevaren Rolex, uten videre skal selge ur med uoriginalt tilbehør fordi om kunden er villig til å betale. Jeg liker at selgeren sier han synes en croco-rem ødelegger Rolexen. For å sette det litt på spissen: Om jeg var BMW-forhandler, og en kjøper insisterte på å få lakkert "B-Gjengen" på hele siden, hadde jeg ikke gjort det, uansett hva han betalte.
Det hører jo med til historien at mens vi satt og snakket om å sette croco på en stål Datejust, satt vi med en helgull enellerannen kjerringrolex i hendene som kom originalt med horeblank crocorem med altfor feite hvite sting og de derre teite "solid end links"ene.
For selgeren var det altså en glimrende ide med en stygg skinnrem som det står Rolex på innsiden av, men ikke en flott custom-laget skinnrem som det ikke står Rolex på.
Her, spar markedet for enda en franken: Fewsome - Klokker - Urverket.no
Frakken fordi man setter reim på en ss datejust? Ha ha. Noen er mer katolsk enn paven
Er BMWen din franken hvis du bytter dekk? Felger? Hvis du setter på skiboks?
Blir vel mer som å kjøpe nye felger til bilen, som er produsert av en kvalitetsprodusent av ja... Nettopp felger. Ikke akkurat uvanligJeg snakker om å skifte ut en større del med en uorginal del. Litt som å bytte panser med et driiitfett panser naboen mekket i kjelleren. Merkelig nok har jeg ikke så mye i mot NATO-stropper lengre, det er når man begynner å få tilsendt kinasydd strutselær at det blir fart i sakene.
Når tråden først sklidd ut noe ... og for å svare på opprinnelig spørsmål:
"Hvilke-valg-har-man-ved-bestillling-av-ny-rolex?"
Du kan velge mellom Submariner 114060 og Submariner Date 116610
- håper trådstarter rukket å få de svaren han ville