Hvilken klokke bærer din kone/samboer/kjæreste/evt mann?

Så snart jeg snur ryggen til stjeler min kjære min Rolex Submariner Black Dial 116610LN. Hun er strålende fornøyd med den nye låsen med reguleringsmulighet, selv om jeg synes den fortsatt er for stor og slapp.

Nå har hun funnet ut at jeg ser etter en Milgauss, noe hun også er fornøyd med, da Jennifer Aniston, Nicky Hilton og Inina Shayk alle er spottet med en slik. Maskulint!

Klarte ikke legge inn bilder, flau over å si det, men dere får google damene dere som er interessert :)
 
Det går i enten Sinn U200 eller Rolex Datejust.

c3a09e6d.jpg


6052793329_81ffed765d_z.jpg
 
Det går mest i denne om dagen.
CIMG0592.jpg

Akkurat den klokka har min kjære også. Klokkeinteressen min var helt i startgropa og beslutningsvegringen betydelig, mens hun fant det for godt å gå ut og kjøpe seg en Omega :)

Synes fortsatt at hun gjorde et meget godt valg.

Edit: Hennes er imidlertid quartz-versjonen
 
Her må jeg si at jeg er litt stolt av min kjære... Når jeg møtte henne hadde hun en Seamaster Boyzise Quarts, den med skarp blå skive og metallbezel. Ellers har jeg kjøpt en Speedmaster reduced til henne, den sorte-mest lik orginalen og ikke så enorm på hennes arm. Jeg har også gitt henne en Tag Heuer Monaco quarts sort m diamanter på skiven, og hun har kjøpt selv enn eldre Rolex Datejust med manuelt verk og plexiglass. Hun bruker Speedien mest da hun selv sier det ikke er så ofte hun ser andre damer med den. Heldigvis var hun smittet før jeg traff henne- og det er det ikke hver dag man sier...
 
Fruen har også boy-size Bond Seamaster med batteridrift. Hun har snakket om at en Rolex hadde vært fint, men så lenge Seamasteren stadig går i flisene på badet tror jeg det holder med denne. Forleden måtte jeg bytte hele urverket :D
 
Kjøpte Explorer 1 av TS medlem til min kone, denne sitter på armen døgnet rundt. Hun har ingen ønsker om å bytte og er kjempefornøyd.
Tom
 
Gav kona ei TagHeuer Aquaracer Diamond Dial 32mm i morgengave når me gifta oss i august i år.
Quartz klokke dette også, men det spelar ingen rolle for henne. Ho er strålande fornøgd :)

DIAMOND_DIAL_32_MM.jpg


Den var en flott Omega og hvilken model er dette. Begynner å planlegge pen klokke til min bedre del:D
 
Oioi.... Medlem i April 2008 og 9 innlegg;) hvor i all verden har du vært ?
Klokken til fruen var som hun sier tøff....

Mvh
Timebandit:)

Tja... det kan du saktens spørre om. Jeg er innom asylet her såpass ofte at jeg føler jeg kjenner deg og de andre gjengangerne i hvert fall ;)

Klokkeinteressen startet for fullt for 3 år siden, men med få ur i boksen og ingen flipping blir jeg i hovedsak drømmende/siklende flue på veggen.
 
Den var en flott Omega og hvilken model er dette. Begynner å planlegge pen klokke til min bedre del:D

Klokka som er avbilda er TagHeuer Aquaracer Diamond Dial 32mm med 10 diamanter. Får den også som 27mm, men syns den vart for liten.
 
De siste 11 år har min kone hatt en Rolex Datejust 69160 som hun fikk av meg da da eldstemann ble født. Denne er nå solgt, og på mandag ettermiddag får hun drømmeuret sitt en Rolex Yachtmaster 169622.... Jeg har en Yachtmaster 16622 så da gjenstår det vel bare at jeg får skaffet 11 åringen en Yachtmaster 168622 (midsize)
 

Wow. Den var fin.:eek: Heldig jente.
Føler kanskje at du legger lista litt høyt for oss andre her nå altså...;)

Hvilken fargebetegnelse er det på den skiva? Den ser nesten litt rosa ut, men jeg mistenker at det kommer av lyset.
 
Tja... det kan du saktens spørre om. Jeg er innom asylet her såpass ofte at jeg føler jeg kjenner deg og de andre gjengangerne i hvert fall ;)

Klokkeinteressen startet for fullt for 3 år siden, men med få ur i boksen og ingen flipping blir jeg i hovedsak drømmende/siklende flue på veggen.

Hehe, den ukjente, litt skumle og artige siden av å være aktiv på et forum.
Lurkerne "kjenner" deg også. ;)

Håper vi ser mer fra deg da :D
 
Min kjære finnes ikke interessert, men jeg har gitt henne en Certina (quartz) som er grei nok.
 
Min samboer brydde seg ikke om klokker i det heletatt da vi ble sammen for 5 år siden, men jeg har fått henne til å bruke klokker:) Hun har fått en Certina DS Podium med dia og en Seiko Coutura med dia, en litt røffere og en litt penere med andre ord:) Mulig hun får noe enda finere etter hvert;)