Hvilken klokke bærer din kone/samboer/kjæreste/evt mann?

De siste 11 år har min kone hatt en Rolex Datejust 69160 som hun fikk av meg da da eldstemann ble født. Denne er nå solgt, og på mandag ettermiddag får hun drømmeuret sitt en Rolex Yachtmaster 169622.... Jeg har en Yachtmaster 16622 så da gjenstår det vel bare at jeg får skaffet 11 åringen en Yachtmaster 168622 (midsize)

Det høres jo ut som en meget god plan :)

Og forklarer nicket ditt ;)
 
Min bedre halvdel fikk en Technomarine hun siklet på av meg en gang. Denne har dog ikke vært mye ute av klokkeboksen etter at hun fikk disse...

111218.jpg
 
Jeg har etter beste evne forsøkt å pense min kone inn på mekaniske ur. Det har ikke vært enkelt. Hun brydde seg ikke. Derfor fikk hun for lenge siden en certina med mop-skive (kvarts) i julegave. Hun var fornøyd med den. Helt til hun fikk en automatisk omega seamaster electric blue 36 mm.
sm.jpg

Flytende sekundviser var egentlig ganske fint.

Siden den gang har omegaen blitt brukt hver dag. Jeg tenkte hun måtte ha seg en penklokke, så til 30-årsdagen fikk hun derfor denne Tudoren på 31 mm.
8cbf1edf.jpg

Hun ble megafornøyd. Ikke for mange diamanter, ikke for få. Helt greit for min lommebok!
Det går gjerne et par måneder mellom hver gang hun bytter disse to klokkene i mellom.

Jeg har flere ganger forsøkt å dytte på henne en rolex. Det har hun ikke hatt lyst på. Helt greit for lommeboken, det også:)
 
Jeg har etter beste evne forsøkt å pense min kone inn på mekaniske ur. Det har ikke vært enkelt. Hun brydde seg ikke. Derfor fikk hun for lenge siden en certina med mop-skive (kvarts) i julegave. Hun var fornøyd med den. Helt til hun fikk en automatisk omega seamaster electric blue 36 mm.
sm.jpg

Flytende sekundviser var egentlig ganske fint.

Siden den gang har omegaen blitt brukt hver dag. Jeg tenkte hun måtte ha seg en penklokke, så til 30-årsdagen fikk hun derfor denne Tudoren på 31 mm.
8cbf1edf.jpg

Hun ble megafornøyd. Ikke for mange diamanter, ikke for få. Helt greit for min lommebok!
Det går gjerne et par måneder mellom hver gang hun bytter disse to klokkene i mellom.

Jeg har flere ganger forsøkt å dytte på henne en rolex. Det har hun ikke hatt lyst på. Helt greit for lommeboken, det også:)

Den Tudoren der var lekker...:D
 
Min kone har en vintage Rolex Lady Datejust TT, og den eksakt samme Seamasteren som fruene til Reim og UJU har, samt 3 Tissoter med diamanter, en TAG Heuer Formula 1, + noen "design" ur stort sett med diamanter.
I tillegg låner hun gjerne mine...
 
Min kone bruker Breitling Starliner.
Har prøvd å få henne til å bruke min Seadweller, men det går ikke.