Hvilken klokke får sitte på hånden når julen ringes inn?

For meg blir det denne:

6D0FF74A-35A4-4F7B-AE09-1649B9A7075A_zpsmgvwhsxw.jpg


Jeg er lykkelig far til en femåring, og han har for lenge siden forstått at Suben er hans, men lite vil gjøre meg mer stolt om han om 15 år spør "pappa, kunne jeg ikke fått Reversoen i stedet?".

Nei, nei, ja, ja... God tid til å gjøre han til WIS jeg har.

82211-yoda.jpg
 
Så definitivt MUT Moon. Nå har den supplert blådressen i to julebord back to back, og jeg må konstatere at selv om den er aldeles ypperlig til min vanlige kontor-rustning, så virkelig skinner den til penere antrekk.
 
Så definitivt MUT Moon. Nå har den supplert blådressen i to julebord back to back, og jeg må konstatere at selv om den er aldeles ypperlig til min vanlige kontor-rustning, så virkelig skinner den til penere antrekk.

@reim
Jeg synes det er fullstendig bak mål å skrive om den klokken uten å inkludere et eneste bilde :eek:
 
Redigert av en moderator:
@reim
Jeg synes det er fullstendig bak mål å skrive om den klokken uten å inkludere et eneste bilde :eek:

Jeg ser den @acnorway :) Forsvaret får bli at innlegget ble skrevet i boxeren (ikke at det har hindret enkelte fra å poste tidligere :) )

For å bøte på skaden får jeg legge ved et arkivbilde, på julaften er det selvfølgelig svart alligator som gjelder.

captured_by_snapseed_2_1_zps204f2dfa.jpg
 
Redigert av en moderator:
Siden jeg ikke er hemmelig agent, må nok Ploprofen vike for denne klokka:cool: Det er en av de diverene som passer best til penere antrekk IMO.

20141025_130026_zpsiylodnmi.jpg
[/IMG]
 
Blir nok denne lille gullklumpen.

UG_zpsf47b97f9.jpg
[/URL]

Slenger også med et bilde av det flotte verket (pre spa-opphold), UG 69 med micro-rotor

UniversalGeneve_zps5a734604.jpg
[/URL]
 
Det hadde vært fint om det kunne bli denne - skikkelig juleklokke; den kan til og med ringe julen inn!



- men det er ingen som fører den i Norge, så vidt jeg kan se. Tips mottas!

Du kan få den hos meg! Den er ti ganger penere i virkeligheten enn på bildet…
 
JulePatek

Antakelig ringes julen inn med denne på armen:

DC49232D-72C3-4496-826C-688E06438927_zps7wgluyob.jpg


Patek Ref 1517 i rosegull, fylte 66 år nå på lørdag :)


Kim!
 
Blir endten denne med natoskinn


Eller så blir det denne. Mest sannsyneligvis på en 5 rings nato :)
DSCN6024_zps2010194d.png
[/URL][/IMG]