S
Faktisk er opplyste klokker egentlig dårligere i mørket av den enkle grunn at dei gir for mykje lys og det ødelegger mørkesynet ganske lenge etterpå
Ikke enig. Jeg har en Polar og elsker den. For tiden kanskje min ynglingsklokke. Hvertfall den som får mest wristtimeOm du jobber som skipsfører i nordlige havområder med mørketid året rundt så er det lite som slår Explorer 2 polar . En må jo ha GMT også
Ikke enig. Jeg har en Polar og elsker den. For tiden kanskje min ynglingsklokke. Hvertfall den som får mest wristtime
Men hvite visere på hvit bakgrunn gir absolutt ikke bra leslighet. Faktisk sliter jeg med å lese tiden ved kjapt øyekast noen ganger og må konsentrere meg.
Den har egentlig bedre leslighet i mørket med god lume enn på dagtid.
Ynglingsklokke? Ja
Høy lesbarhet? Tja..nei?
Skjønner.Ok. Eg har ikkje kvite visere på min men svarte . Og det fungerer veldig bra i dei fleste lysforhold.
Meg bekjent så har vel alle Explorer II hvit/polar hatt sorte visere? Uavhengig av ref. Den nyeste kommer også med det ref bildet under fra Rolex sin nettside. Har din sølv/hvite?Skjønner.
Hvilken referanse Polar kom med sorte visere? Det må være en stund siden?
Nei, men det der kaller jeg hvite viser med en tynn sort ramme rundt, ikke sorte visere.Meg bekjent så har vel alle Explorer II hvit/polar hatt sorte visere? Uavhengig av ref. Den nyeste kommer også med det ref bildet under fra Rolex sin nettside. Har din sølv/hvite?
Vis vedlegg 278362
Ok, bare litt vanskelig der altså. MEN selv om Polaren går for de fleste å være en ganske så lesbar klokke, så er jo dette subjektivt. Hvordan en selv opplever det, og det kan ikke noen ta fra enNei, men det der kaller jeg hvite viser med en tynn sort ramme rundt, ikke sorte visere.
Akkurat som på min 2021 Polar.
Og nettopp at det er så mye hvitt i viserne på en hvit skive gjør at jeg synes lesbar er so-so.
Dette sorte visere:
Vis vedlegg 278377
Meg bekjent så har vel alle Explorer II hvit/polar hatt sorte visere? Uavhengig av ref. Den nyeste kommer også med det ref bildet under fra Rolex sin nettside. Har din sølv/hvite?
Vis vedlegg 278362