Hvilken klokke synes du er den mest komfortable og bruke? Legg gjerne ved bilde!

Medlem
26. juli 2014
Sted
Hokksund
Jeg syntes patek aquanaut er den mest komfortable klokken jeg noen gang har hatt på hånden! Perfekt på alle måter! Med APROO 39mm og PP Nautilus 5711 på delt 2.plass!
03ED9528-1182-4C22-B885-4EB97406BF56.jpeg

Vis vedlegg 229052
Jeg må si denne scorer høyt. Jeg synes den "gamle" maxicasen bærer utrolig godt på armen. Faktisk hakket mer comfy enn den nye 41mm suben.
Samme her, den er veldig komfortabel. Men når vi snakker moderne Rolex, er kanskje Daytona hakket mer komfortabel.

Det som er forskjell på GMT og Submaringer (snakker om den gamle 114060/116610, antar det er litt slik på den nye 41mm også), er at baklokket ikke bygger så mye på GMT (mulig også kasse er i seg selv er noe lavere). Dermed ligger den lavere på håndleddet, hvilket har endel å si for komfort - spesielt på små håndledd. :)

Men jeg må gruble mer til på hvilken klokke jeg syntes er/var absolutt mest komfortabel på hånden. :)

Artig tråd! Måtte tenke litt på denne. Det står mellom YM og Daytona, men YM trekker det lengste strået. Balansert kasse med slanke lugs og litt mer vekt i bezel gjør at den sitter som et skudd (y)
IMG_2281.jpg