Husker min første 42mm ap panda! Digget klokken og det var min første drømmeklokke! Låsen på den var vond og jeg fikk sår av å bruke den,men digget den likevell! Solgte den og kjøpte tilbake! Før jeg fikk teste et hakk nyere roo uten foldespenne! Den var mye bedre! Har i ettertid testet en lik modell,der hadde eieren snudd låsen til motsatt vei og da var den faktisk behagelig!Det meste fra Rolex og Omega f eks.. det er vel nesten bedre å snakke om hvilke klokker som er ukomfortabel å ha på i stedet.
Husker min første 42mm ap panda! Digget klokken og det var min første drømmeklokke! Låsen på den var vond og jeg fikk sår av å bruke den,men digget den likevell! Solgte den og kjøpte tilbake! Før jeg fikk teste et hakk nyere roo uten foldespenne! Den var mye bedre! Har i ettertid testet en lik modell,der hadde eieren snudd låsen til motsatt vei og da var den faktisk behagelig!
Men det hadde blitt en artig tråd! Minst konfertable klokken
Det meste fra Rolex og Omega f eks.. det er vel nesten bedre å snakke om hvilke klokker som er ukomfortabel å ha på i stedet.