Hvor mange Submariner er det på Tidssonen?

Hvor mange Rolex Submariner eier du?

  • Jeg eier 2 Rolex Submariner

    Stemmer: 0 0,0%
  • Jeg eier 3 Rolex Submariner

    Stemmer: 0 0,0%
  • Jeg eier 4 Rolex Submariner

    Stemmer: 0 0,0%
  • Jeg eier 5 Rolex Submariner

    Stemmer: 0 0,0%
  • Jeg eier 6 Rolex Submariner

    Stemmer: 0 0,0%
  • Rolex Ubåt, Hva er det for noe?

    Stemmer: 0 0,0%

  • Antall stemmer
    5
Jeg har hatt en rendezvous med Jonny idag og fått en koselig 16613 som kan føres inn i manntallet. :D
 
Da har jeg krysset av for: Jeg eier 1 Rolex Submariner!

Jeg hatt min første på hånden et par dager... 116610LV
 
Er din gamle klokke, ja...

Takk for at du er er verdensmester i flipping!

Et kjøp av denne klokken har bølget frem og tilbake i snart ett år. Har vært veldig i tvil men er nå svært fornøyd!

Stilig :)
 
Som sagt, det er der jeg følger med. Jeg følger bare ikke med godt nok. :p

Begynte å lure på om han la det ut på facebook eller noe før de kom på nettet. :p
 
Som sagt, det er der jeg følger med. Jeg følger bare ikke med godt nok. :p

Begynte å lure på om han la det ut på facebook eller noe før de kom på nettet. :p

Som regel ikke, men får han inn en skikkelig godbit sender han ut varsel til de som har meldt seg på nyhetsbrevet noen dager før han legger dem ut på nettet :)
 
For de av oss som med tungt hjerte måtte krysse av for "Jeg eier ingen Rolex Submariner, men drømmer om en" er det jo gøy å planlegge litt da... (Selv om banken, kona og arbeidsgiver kanskje mener jeg burde brukt tiden til noe mer produktivt)

Jeg tar meg ofte i å tenke... Hvis jeg kanskje en gang i fremtiden får muligheten til å kjøpe en ny 116610, skal den da være svart eller grønn???

La oss for tankeeksperimentets skyld anta at det ikke er noe alternativ å kjøre en Ole Brumm. (Ja takk, begge deler!)

Innspill?
 
Enkelt. Svart.

En kan ikke ha en grønn sub som eneste sub. Tror det finnes en naturlov mot det en eller annen plass. ;)
 
Enkelt. Svart.

En kan ikke ha en grønn sub som eneste sub. Tror det finnes en naturlov mot det en eller annen plass. ;)

Tullprat! Den grønne går til ALT. Den sorte passer ikke sammen med bl.a. en del blåfarger ;)