116610 LN
D DoDe Medlem 11. nov. 2009 Innlegg 1.516 Sted Sandnes 13. jan. 2012 #82 Min første Rolex, som er en Sub, ble levert på døra i dag. Er ikke alltid enig med Jayeff, men AD'er har han peiling på
Min første Rolex, som er en Sub, ble levert på døra i dag. Er ikke alltid enig med Jayeff, men AD'er har han peiling på
UJU Støttemedlem Medlem 23. jan. 2010 Innlegg 6.355 Sted Vestlandet 13. jan. 2012 #83 jafalch skrev: Min første Rolex, som er en Sub, ble levert på døra i dag. Er ikke alltid enig med Jayeff, men AD'er har han peiling på Klikk for å utvide... Grattis.
jafalch skrev: Min første Rolex, som er en Sub, ble levert på døra i dag. Er ikke alltid enig med Jayeff, men AD'er har han peiling på Klikk for å utvide... Grattis.
Guybrush Threepwood Støttemedlem Medlem 4. mars 2011 Innlegg 3.348 Sted Lier 13. jan. 2012 #84 jafalch skrev: Min første Rolex, som er en Sub, ble levert på døra i dag. Er ikke alltid enig med Jayeff, men AD'er har han peiling på Klikk for å utvide... Jørgensen?
jafalch skrev: Min første Rolex, som er en Sub, ble levert på døra i dag. Er ikke alltid enig med Jayeff, men AD'er har han peiling på Klikk for å utvide... Jørgensen?
D DoDe Medlem 11. nov. 2009 Innlegg 1.516 Sted Sandnes 14. jan. 2012 #86 Guybrush Threepwood skrev: Jørgensen? Klikk for å utvide... Jørgensen er sikkert glimrende, men denne er handlet svært pent brukt i Haugesund.
Guybrush Threepwood skrev: Jørgensen? Klikk for å utvide... Jørgensen er sikkert glimrende, men denne er handlet svært pent brukt i Haugesund.
D DoDe Medlem 11. nov. 2009 Innlegg 1.516 Sted Sandnes 14. jan. 2012 #87 boenna_69 skrev: Grattis! Fått godfølelsen? Klikk for å utvide... Har en sinnsykt travel helg, så jeg venter med å ta den på til mandag. Hadde godfølelsen lenge før jeg fikk den
boenna_69 skrev: Grattis! Fått godfølelsen? Klikk for å utvide... Har en sinnsykt travel helg, så jeg venter med å ta den på til mandag. Hadde godfølelsen lenge før jeg fikk den
ChristianN Medlem 5. mai 2009 Innlegg 6.022 Sted Oslo 14. jan. 2012 #88 Mon tro når jeg stemte her.... EN gang i tiden hadde jeg ingen, nå har jeg to.