Synd at folk skal bli så pengestyrte, men hva kan man vel forvente når Rolex viser seg å være så inkompetente
Hvilke flere ting ved annonsen er det som skurrer? Det er maaaange som legger ut annonser med 0001 postnummer eller likende for å gjøre seg så anonyme som mulig.
Så 150 er helt realistisk, men 6 % mer er "no way". Skjønner ikke tankegangen din.
Eh? Ved en eventuell kommunikasjon om klokken, må personalia uansett oppgis, derfor å kalle seg Daytona som selgernavn og bruke ett inaktivt postnummer skurrer i mine øyne, men la oss si det er mange som fører 0001 som postnummer (tviler derimot), så er det uansett 150' de fleste har gått for, men det er utropspris i følge annonse. Helt i starten gikk kanskje klokkene for 150', da de lå ute i en time eller en dag før salg, men annonser som har ligget ute i flere dager med utropspris 150', er det garantert blitt prutet, men siden selger likevel sitter igjen med si 30k fortjeneste, så går han med på 140k for rask handel. Er helt konsensus med pruting når klokken ikke går på dagen. Dessuten når det kommer mange tilbydere av samme ur på kort tid, blir det lett å prute vet du. Til tross for 5 års "venteliste" (er ingen venteliste om man bruker 300' hos forhandler samme dag) så florerer det flere og oftere Day-C enn 5711, som gjør klokken mer tilgjengelig og mindre eksklusiv
Er en løk i min bok, ref. bruktbilselgere på -80 tallet. Hva er greia med å ikke stå fram med eget navn?? Dritseriøst - not.Eh? Ved en eventuell kommunikasjon om klokken, må personalia uansett oppgis, derfor å kalle seg Daytona som selgernavn og bruke ett inaktivt postnummer skurrer i mine øyne, men la oss si det er mange som fører 0001 som postnummer (tviler derimot), så er det uansett 150' de fleste har gått for, men det er utropspris i følge annonse. Helt i starten gikk kanskje klokkene for 150', da de lå ute i en time eller en dag før salg, men annonser som har ligget ute i flere dager med utropspris 150', er det garantert blitt prutet, men siden selger likevel sitter igjen med si 30k fortjeneste, så går han med på 140k for rask handel. Er helt konsensus med pruting når klokken ikke går på dagen. Dessuten når det kommer mange tilbydere av samme ur på kort tid, blir det lett å prute vet du. Til tross for 5 års "venteliste" (er ingen venteliste om man bruker 300' hos forhandler samme dag) så florerer det flere og oftere Day-C enn 5711, som gjør klokken mer tilgjengelig og mindre eksklusiv
Er en løk i min bok, ref. bruktbilselgere på -80 tallet. Hva er greia med å ikke stå fram med eget navn?? Dritseriøst - not.
Tom
Skjønner på et vis dette, jeg har heldigvis div.alarmsystemer og hvis "kjøper" bryter disse vil han uheldigvis treffe en Glock 34 med 30+ magasin.Hvis noen ser at en bestemt person legger ut flere klokker mellom 100-300' så er det ikke rart hvis noen blir fristet til et enkelt innbrudd for å få si 1000' i lettomsettelige klokker.
Det er selvsagt en annen ting hvis man har et av Norges vanligste navn.
Skjønner på et vis dette, jeg har heldigvis div.alarmsystemer og hvis "kjøper" bryter disse vil han uheldigvis treffe en Glock 34 med 30+ magasin.
Tom
Veil. pris er vel 110600,-? Korriger meg om jeg tar feil.Jeg er pro markedskreftene men synes denne begynner å bli vel kostbar. Hva er/var prisen for denne fra AD ved bestilling? Rundt 100'?