- Medlem
- 20. okt. 2014
I følge denne kemmeren er det såre enkelt å se kvalitet
I følge denne kemmeren er det såre enkelt å se kvalitet
Den seansen skulle jeg likt å vært vitne til. Litt sånn Marco... Polo......så han har faktisk tatt med seg urmakeren ut på gaten, målt opp 30 meter, gått distansen og deretter undersøkt om urmakeren kunne se om det var én Rolex?
Sorry.... Klarer ikke dy meg......så han har faktisk tatt med seg urmakeren ut på gaten, målt opp 30 meter, gått distansen og deretter undersøkt om urmakeren kunne se om det var én Rolex?
Som andre har nevnt, eneste som bemerker klokken jeg bruker er andre WIS'er.
Kanskje frafallet i bransjen ville blitt mindre dersom HiBu byttet ut Snellen med Rolex @bears1 ?Viste ikkje at urmakar testa spotte-egenskapar på 30meter...Trudde det hørte meir til min optikar-profesjon..
Er også litt interessert i korleis ein eventuelt bekreftelsen på dette ser ut
Likar og at topp kvalitet (Rolex) ikkje når lenger opp på skalaen enn OK
Kanskje frafallet i bransjen ville blitt mindre dersom HiBu byttet ut Snellen med Rolex @bears1 ?
....men ikke tro at dametekke vil følge med på kjøpet...
Å så utrolig herlig å starte dagen med en kopp kaffe og bare sitte å se utover le grande BleuJeg hadde Rolex på armen når kona foreslo å kjøpe hus med strandlinje...
Det er jo reine lørdagskvelden dette her nå, men har fått mange gode svar så da får det heller bare være med det at folk kødder litt på sidelinjen.Eg elska utviklingen denna tråden fekk!
Vi har alle våre int og jeg synes det er moro å ha en hobby som de "fleste" ikke er så int i, det gjør at det er hyggeligere når du treffer på flere likestilte utenfor den vanlige kretsen din. Klokke er ikke ei klokke, når du kjenner på en kvalitetsklokke og beskuer den så er det en rar og god følelse.Dette.
Forøvrig er det slik at om du bruker mer enn 5.000 på klokker, hi-fi, AV-utstyr, fotoutstyr, kniver eller lommelykter, er du sinnsyk, og har åpenbart for mye penger, men bruker du 50.000+ på bunad, 250.000+ på golfutstyr og -turer, 500.000+ på bil, 1.000.000+ på båt eller 5.000.000+ på hytte er du normal.
Sorry, men ble helt besatt av denne tråden igår. Ikke meningen å surre så mye. Har roet meg litt nåDet er jo reine lørdagskvelden dette her nå, men har fått mange gode svar så da får det heller bare være med det at folk kødder litt på sidelinjen.