- Medlem
- 20. feb. 2008
Da var det min tur til å komme med noe nytt. Denne klokka, eller uret som jeg sjelden sier ,men som føles bra i en høytidsstund som dette, jobbet jeg litt for å få tak i. Bjerke har det ikke inne og jeg står på liste der. Etter litt mailing til ulike AD i byer jeg skal besøke i høst fikk jeg svar fra Amsterdam om at de hadde en inne. Siden jeg skulle dit heiv jeg meg på telefonen og ba dem reservere den for meg.
Det er en stor sak med sine 47 mm og klokka er den første I sitt slag for meg. Absolutt en viss badass, "unna vei her kommer jeg faktor" over den, men også noe som gir varmere mer nostalgiske assiosasjoner. Føler at denne kunne vært på hånda til både en hipster på Løkka og en wonderboy på Oslo vest. Selv synes jeg klokka er rå og når jeg tar den på meg tenker jeg på noe jeg leste her på TS, at man nærmest føler seg bevæpnet når man har den på armen
Nok prat, over til mine mobilbilder av varierende kvalitet.
Fikk trøye også.
Hmmm hvilken modell er dette da?
Ups enda et par reimer
PAM 372 rett på Assolutamente. Var så heldig at de hadde en 26/26 inne så da var det bare å takke og bukke.
Wristshot. Mange synes denne er stor men her er det en som mener den satt som et skudd....
....Desverre for henne er jeg ikke enig så jeg kommer nok ikke til å låne bort denne all verdens.Synes i all beskjedenhet den ble bedre på meg
Spenna er kraftig som et bombefly
Takk for titten Beklager at bildene ble små i starten, ikke spør meg hvorfor.
Det er en stor sak med sine 47 mm og klokka er den første I sitt slag for meg. Absolutt en viss badass, "unna vei her kommer jeg faktor" over den, men også noe som gir varmere mer nostalgiske assiosasjoner. Føler at denne kunne vært på hånda til både en hipster på Løkka og en wonderboy på Oslo vest. Selv synes jeg klokka er rå og når jeg tar den på meg tenker jeg på noe jeg leste her på TS, at man nærmest føler seg bevæpnet når man har den på armen
Nok prat, over til mine mobilbilder av varierende kvalitet.
Fikk trøye også.
Hmmm hvilken modell er dette da?
Ups enda et par reimer
PAM 372 rett på Assolutamente. Var så heldig at de hadde en 26/26 inne så da var det bare å takke og bukke.
Wristshot. Mange synes denne er stor men her er det en som mener den satt som et skudd....
....Desverre for henne er jeg ikke enig så jeg kommer nok ikke til å låne bort denne all verdens.Synes i all beskjedenhet den ble bedre på meg
Spenna er kraftig som et bombefly
Takk for titten Beklager at bildene ble små i starten, ikke spør meg hvorfor.
Redigert: