Ja, jeg så det, fantastisk.Yaiii! Der var jo klokken min jo… Har troen på det prosjektet der! Fantastisk gøy så langt.
Ja, jeg så det, fantastisk.Yaiii! Der var jo klokken min jo… Har troen på det prosjektet der! Fantastisk gøy så langt.
Sa mannen som IKKE skulle kjøpe flere klokker i årRainer Nienaber stenger butikken og selger ut restlageret. Lite utvalg, men jeg sikret meg den siste Dezimal DuoDial. 50% på prisene under.
Vis vedlegg 304083
Ingen regel uten unntak, og på søndag er det etiopisk nyttår.Sa mannen som IKKE skulle kjøpe flere klokker i år
Hahaha. Strålende! Du er en inspirasjon C!Ingen regel uten unntak, og på søndag er det etiopisk nyttår.
In Conversation with Ondřej Berkus - Watch Affinity
Watch Affinity speaks with Czech independent watchmaker Ondřej Berkus, about his career to date and his watchmaking philosophies!www.watchaffinity.co.uk
Må si disse er vanvittig flotte!
Kjenner til Martin, en av de to klokkemakerne litt. Meget hyggelig fyr! Alltid en god start!!Er det noen som har erfaring med Jurmo fra Finland?
Kjenner til Martin, en av de to klokkemakerne litt. Meget hyggelig fyr! Alltid en god start!!
Relativt ungt merke. Sultent team som er i starten av karrieren og i utviklingen. Liker godt hva de holder på med. De virker lærevillige og ydmyke i forhold til hva de holder på med. De har laget mye custom i en del år, og virker også å være virkelig på servicesiden og åpne for innspill.
Har sett og plukket på noen av modellene live. Syns de blant annet har en superflott blåfarge på noen av skivene. Fin finisjering på en del av viserne. De var også på Oslo Swap Meet, kanskje noen andre her også som har noen inntrykk, feks @ludokid eller @Jon Henrik ?
Har fått en del anerkjennelse i år med nominasjon i GPHG, samt at de også vant en pris i år i på Finnish Watch Awards.
Kjenner til Martin, en av de to klokkemakerne litt. Meget hyggelig fyr! Alltid en god start!!
Relativt ungt merke. Sultent team som er i starten av karrieren og i utviklingen. Liker godt hva de holder på med. De virker lærevillige og ydmyke i forhold til hva de holder på med. De har laget mye custom i en del år, og virker også å være virkelig på servicesiden og åpne for innspill.
Har sett og plukket på noen av modellene live. Syns de blant annet har en superflott blåfarge på noen av skivene. Fin finisjering på en del av viserne. De var også på Oslo Swap Meet, kanskje noen andre her også som har noen inntrykk, feks @ludokid eller @Jon Henrik ?
Har fått en del anerkjennelse i år med nominasjon i GPHG, samt at de også vant en pris i år i på Finnish Watch Awards.
Dette må være feil. I følge han som selger rollies fra gutterommet (Timelux - look at the watch not the time ) så tar det over et år å lage en Rolex. Og han har tross alt 3 års erfaring i fra finn.no.Kul artikkel fra SJX om hvor mange "urmaker-timer" som "brukes" til å lage en klokke hos ulike merker (vi skjønner alle at det er noen metodologiske problemer): https://watchesbysjx.com/2022/11/watchmaking-market-map-2022.html
Dette må være feil. I følge han som selger rollies fra gutterommet (Timelux - look at the watch not the time ) så tar det over et år å lage en Rolex. Og han har tross alt 3 års erfaring i fra finn.no.