Innspill på kjøp av 312 vs 372

Det ble 422! Superhappy! For et smykke av en klokke! Sitter som et skudd på armen!
Jakten etter straps er i gang

F73EC6F9-6C78-410E-B35A-730B0C358B24.jpeg
 
Hey - se der ja! Det gikk jo relativt kjapt unna. For en klokke, den er virkelig lekker. Gratulerer og velkommen i klubben!
Hehe, ja, plutselig hadde jeg en Panerai på armen
ja, den er virkelig flott! Er så mange utsøkte detaljer som jeg oppdager litt etter litt. 422 sjekket virkelig boksene for meg i hva jeg var ute etter i en klokke.
Tusen takk!
 
  • Liker
Reaksjoner: urtid
Hehe, ja, plutselig hadde jeg en Panerai på armen
ja, den er virkelig flott! Er så mange utsøkte detaljer som jeg oppdager litt etter litt. 422 sjekket virkelig boksene for meg i hva jeg var ute etter i en klokke.
Tusen takk!
Håper du får samme opplevelse med Panerai som meg (og mange andre). Det er alltid klokka som får meg til å smile og som jeg oftest velger i samlingen. Og som du sier, 422 har utrolig mange flotte detaljer over hele klokka. Om jeg ikke husker feil har den vel også indikator for gjenstående tid på baksiden? Sånt er jo gøy;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Jonsi
Håper du får samme opplevelse med Panerai som meg (og mange andre). Det er alltid klokka som får meg til å smile og som jeg oftest velger i samlingen. Og som du sier, 422 har utrolig mange flotte detaljer over hele klokka. Om jeg ikke husker feil har den vel også indikator for gjenstående tid på baksiden? Sånt er jo gøy;)
Opplevelsen så langt er bare ren glede! :D
Helt riktig, power reserve indikator på baksiden, til og med med lume! Skikkelig lekkert løst av Panerai for ikke å "forstyrre" det rene uttrykket på skiva
 
  • Liker
Reaksjoner: urtid
Gratulerer så mye med en flott klokke! 422 er en klassiker! Velkommen som som medlem i Paneristi gjengen. Vi prøver en GTG rett over sommeren. Håper du tar turen!
Takk for det!
Makan til bra gjeng med Paneristi her inne! Fett å se så mye entusiasme og kunnskap og veldig hyggelig med alle innspill og råd til kjøp av min første Panerai! Takk for det!
Hadde vært veldig hyggelig å bli med på en GTG :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann og Suften
Gratulerer, en flott modell, lykke til med kjøp av remmer! ;)
Takk for det! :)
Ja, en hel verden åpnet seg for meg i det jeg begynte å dypdykke i jungelen av remmer! Moro!
Sikler på en grønn oem canvas, men tricky å oppdrive. Klokka kler veldig godt grønne toner i remmer.
 
Takk for det! :)
Ja, en hel verden åpnet seg for meg i det jeg begynte å dypdykke i jungelen av remmer! Moro!
Sikler på en grønn oem canvas, men tricky å oppdrive. Klokka kler veldig godt grønne toner i remmer.

Gratulerer med lekkert nytt ur :)
Kan anbefale Diaboliqstraps på Instagram. Han lager customreim akkurat slik du vil ha den. Lagde denne til meg. Veldig fornøyd!
5035EE8A-DDF2-4AFA-9C6A-81CCEE930C4F.jpeg

Noen enda bedre bilder her:
 
Gratulerer med lekkert nytt ur :)
Kan anbefale Diaboliqstraps på Instagram. Han lager customreim akkurat slik du vil ha den. Lagde denne til meg. Veldig fornøyd!
Vis vedlegg 200636
Noen enda bedre bilder her:
Takk for det! :)
Den reima var mer eller mindre akkurat det jeg er ute etter! Sykt lekker!
Jeg antar det er litt leveringstid på en customreim som dette. Er gira på en canvas nå som sommeren er her :)
Har tittet litt på gunny-straps. De har noen i stock som kan sendes umiddelbart. Noen erfaringer med dem? Grei kvalitet?
 
  • Liker
Reaksjoner: MrFinale