Det ble 422! Superhappy! For et smykke av en klokke! Sitter som et skudd på armen!
Jakten etter straps er i gang
Hey - se der ja! Det gikk jo relativt kjapt unna. For en klokke, den er virkelig lekker. Gratulerer og velkommen i klubben!Det ble 422! Superhappy! For et smykke av en klokke! Sitter som et skudd på armen!
Vis vedlegg 200298
Hehe, ja, plutselig hadde jeg en Panerai på armenHey - se der ja! Det gikk jo relativt kjapt unna. For en klokke, den er virkelig lekker. Gratulerer og velkommen i klubben!
Håper du får samme opplevelse med Panerai som meg (og mange andre). Det er alltid klokka som får meg til å smile og som jeg oftest velger i samlingen. Og som du sier, 422 har utrolig mange flotte detaljer over hele klokka. Om jeg ikke husker feil har den vel også indikator for gjenstående tid på baksiden? Sånt er jo gøyHehe, ja, plutselig hadde jeg en Panerai på armen
ja, den er virkelig flott! Er så mange utsøkte detaljer som jeg oppdager litt etter litt. 422 sjekket virkelig boksene for meg i hva jeg var ute etter i en klokke.
Tusen takk!
Opplevelsen så langt er bare ren glede!Håper du får samme opplevelse med Panerai som meg (og mange andre). Det er alltid klokka som får meg til å smile og som jeg oftest velger i samlingen. Og som du sier, 422 har utrolig mange flotte detaljer over hele klokka. Om jeg ikke husker feil har den vel også indikator for gjenstående tid på baksiden? Sånt er jo gøy
Gratulerer så mye med en flott klokke! 422 er en klassiker! Velkommen som som medlem i Paneristi gjengen. Vi prøver en GTG rett over sommeren. Håper du tar turen!Det ble 422! Superhappy! For et smykke av en klokke! Sitter som et skudd på armen!
Vis vedlegg 200298
Takk for det!Gratulerer så mye med en flott klokke! 422 er en klassiker! Velkommen som som medlem i Paneristi gjengen. Vi prøver en GTG rett over sommeren. Håper du tar turen!
Gratulerer så mye med flott panerai! Som Brio sa da jeg kjøpte min PAM: «Med på kjøpet følger det med et livslangt medlemskap som paneristi». Velkommen i gjengen!Det ble 422! Superhappy! For et smykke av en klokke! Sitter som et skudd på armen!
Vis vedlegg 200298
Gratulerer, en flott modell, lykke til med kjøp av remmer!Det ble 422! Superhappy! For et smykke av en klokke! Sitter som et skudd på armen!
Vis vedlegg 200298
Mange takk!Gratulerer så mye med flott panerai! Som Brio sa da jeg kjøpte min PAM: «Med på kjøpet følger det med et livslangt medlemskap som paneristi». Velkommen i gjengen!
Takk for det!Gratulerer, en flott modell, lykke til med kjøp av remmer!
Takk for det!
Ja, en hel verden åpnet seg for meg i det jeg begynte å dypdykke i jungelen av remmer! Moro!
Sikler på en grønn oem canvas, men tricky å oppdrive. Klokka kler veldig godt grønne toner i remmer.
Takk for det!Gratulerer med lekkert nytt ur
Kan anbefale Diaboliqstraps på Instagram. Han lager customreim akkurat slik du vil ha den. Lagde denne til meg. Veldig fornøyd!
Vis vedlegg 200636
Noen enda bedre bilder her:
Post dine Panerai-bilder her!
Ny Panerai kom på døra i dag! Ny for meg da - klokka er gammel :)www.tidssonen.no