Interesse for Panerai GTG i Oslo?

OPPDATERING!!

Dato: 9. November
Klokkeslett: Fra 17.00 - ca. 19.00
Sted: Bjerke Karl Johansgate i Oslo.

Da har Bjerke fått svar fra Panerai. Dette er programmet;

Kl 17.00 Velkommen
Kl 17.10 Bjerke holder en introduksjon.
Kl 17.15 Hans Dekkers fra Officine Panerai holder en presentasjon som inneholder;
- Historie
- Panerai sin visjon og strategi
- Gjennomgang av dagens kolleksjon
- +++
Kl 19.00 Slutt hos Bjerke.

Foreslår videre at de som ønsker ( Bjerke og Hans Dekkers er også invitert) tar en felles matbit og videre klokkeprat etterpå.

I god Tidssonen ånd, og med baktanker om å holde temaet italiensk (hvertfall liksom-italiensk) foreslår jeg at vi bestiller langbord på Olivia Tjuvholmen til klokken 20.00

OBS OBS!
Bjerke leier inn ekstern sikkerhet for anledningen slik at ikke hvem som helst kommer ned i kjelleren. Det er derfor kritisk at alle deltagere sender meg en Personlig melding med For og etternavn samt e-postadresse. Du må stå på listen for å komme inn.
Dette må være meg i hende senest 2. November.

Skriv også om du ønsker å delta på middag etterpå , da dette er nødvendig for å bestille bord.


Dette ser jeg frem til, og håper at så mange som mulig har lyst og anledning til å stille!

Mvh

Entropy
 
Fantastisk Entropy, hadde egentlig planer om og hjem den helgen, men det utgår ganske lett når det skjer noe såpass stort i Oslo :) Utrolig bra initiativ!
 
Uten Panerai, så jeg skygger banen, men mulig jeg er sulten i 20 tiden :)
 
Det er ikke krav om at man er panerai-eier på dette arrangementet.
Fint om så mange Paneristi og paneraier er representert, men altså ikke et krav.

Når det er sagt; fokus er panerai. Så håper vi alle har det i bakhodet for å skape en italia-horologisk aften!
 
Imponerende, Entropy!
Skal holde av lørdagen, for dette må jeg få med meg:D


Har vært opptatt på jobb og på byen, men skal få ringt deg til uken;)
 
Tøft Entropy, dette står det respekt av :) Jeg stiller til helaften den 9., PAM-løs men med åpent sinn (og snipp).
 
Jeg "må" muligens ha med dame på lørdag...flere som gjør det samme?

BRIO: Hah.... det blir jo nesten som å ta med dama når man skal treffe elskerinnen sin... ;) Nei, jeg tror jeg sparer henne for slikt. Hun synes uansett slike klokke-events er møkk-kjedelig...

Frik: Jeg stiller til helaften den 9. nov. Førstkommende lørdag er jeg noe mer usikker. Sender deg en melding ila dagen.