Interesse for Panerai GTG i Oslo?

Takk for i går, karer!
Ca 35 personer der, hvorav mange jeg ikke har møtt tidligere. Skikkelig hyggelig gjeng.
Fikk klådd på mange skjønnheter og nå melder det seg et sug etter Radiomir. Hvor skal dette ende? Fikk også prøvd Brios 372 med militærrem (husker ikke betegnelsen på den) og den satt som et skudd. Må nok sende en mail til Kina.

Spesielt en stor takk til Entropy - som jeg etter innlegget i fylliktråden ser har hatt en minneverdig aften på Olivia. Kanskje på begge Oliviaer for alt jeg vet. Han skrudde iallefall på sjarmen hos Bjerke og jeg tror sant og si at Olivia fikk lyst til å tafse litt - på Entropys Panerai, selvsagt:p
 
Et minneverdig GTG!! :)
En stor takk til Entropy som tok initiativet og fikk arrangementet vel i havn! En takk til Bjerke for velvillighet og servering.

Det som gledet meg mest, var muligheten til å knytte ansikt til alle ulike nick! :cool: Hyggelig å hilse på dere "ukjente", og selvsagt de "gamle" TS'erne.

For eventuelle som lurer på hvorfor det kun er Panerai på bildene på bordet, selv om det var flere andre flotte ur representert blant de tilstedeværende, så er forklaringen at slike tableshots et must på Panerai gtg's.
Enda en liten særegenhet når Paneristi møtes :D

Håper å treffe mange nye Paneristi i ukene som kommer!
 
Ja, takk for igår :)

Morsomt å hilse på mange nye fjes, få litt mer innsikt i historien til Panerai, og ikke minst se og føle på mange ulike Panerai-modeller. Mange flotte klokker på dere!!

Et imponerende syn på bordet der :D
 
Takk for i går! Strålende organisert, Entropy.

Synd jeg ikke fikk til Olivia etterpå, men regner med dere ikke gjorde skam på TS;)
 
Dette var hyggelig å våkne opp til!
Bare morro å ta initiativ til noe når man møter en så bra gjeng. Håper alle koste seg og fikk mye ut av kvelden.

Det endte passe sent og passe fuktig, akkuratt som det burde.

En liten praktisk notis; det er noen som rett og slett har glemt å betale for en pizza og en øl. Denne gjorde jeg opp for. Om noen har en fornemmelse av at det kan ha vært deg, send meg en PM:)

Supert at så mange bilder er på plass allerede, og at folk er fornøyde. Spesielt imponerende med alle dere som kom utenbys fra!
 
Tusen takk til Entropy (og Bjerke) for vel initiert og utført arrangement. +1 til Brio, veldig gøy å sette fjes på nicknames, det er rart hvordan man lager seg fullstendig feilaktig inntrykk av folk på bakgrunn av avatarer (i mangel av andre visuelle clues) :)

Når det gjelder PAM fikk jeg spesielt fot for denne (for en utrolig sexy profil). Er det 233?

IMAG0664.jpg



PS! Jeg må bare beklage til Guybrush for sikkelet på hans nye Portuguese Automatic... Pur perfeksjon!
 
Dette var hyggelig å våkne opp til!
Bare morro å ta initiativ til noe når man møter en så bra gjeng. Håper alle koste seg og fikk mye ut av kvelden.

Det endte passe sent og passe fuktig, akkuratt som det burde.

En liten praktisk notis; det er noen som rett og slett har glemt å betale for en pizza og en øl. Denne gjorde jeg opp for. Om noen har en fornemmelse av at det kan ha vært deg, send meg en PM:)

Supert at så mange bilder er på plass allerede, og at folk er fornøyde. Spesielt imponerende med alle dere som kom utenbys fra!

Dette er ikke Hans Dekkers selv? Han nevnte hvertfall noe med vårt bord om han skulle bestille kun main course eller starter også, noe som jo kan tyde på at han trodde han ble spandert på?
 
Give away

En liten sak, i forbindelse med gårsdagens hyggelige gtg.

Bjerke formidlet en hyggelig gest fra Richemont / Panerai ved å dele ut en "goodis bag".
Det jeg undres over er hvorfor bare halvparten av esken som normalt skal inneholde et sett bestående av to bind av "Special editions 1997-2012" ble gitt bort. :confused: Min pose inneholdt 1997-2007, kanskje noen andre fikk 2008-2012 ?

Både i København, London og Singapore har jeg fått hele settet samlet som "give-away-gift".
 
BRIO; det ble formidlet at alle skal ta kontakt med Olivia på Bjerke og gi henne sine adresser slik at noe som
Var borte i postgang blir ettersendt oss. Kansje det blir komplett når det mottas?
 
En liten sak, i forbindelse med gårsdagens hyggelige gtg.

Bjerke formidlet en hyggelig gest fra Richemont / Panerai ved å dele ut en "goodis bag".
Det jeg undres over er hvorfor bare halvparten av esken som normalt skal inneholde et sett bestående av to bind av "Special editions 1997-2012" ble gitt bort. :confused: Min pose inneholdt 1997-2007, kanskje noen andre fikk 2008-2012 ?

Både i København, London og Singapore har jeg fått hele settet samlet som "give-away-gift".

Secondman og jeg stod bakerst i køen og det var tomt for goodis bag'er. Audun, han jeg kjøpte klokke av, stakk på bakrommet og fant en fantastisk flott strikkegenser med skinndetaljer samt Paneraimerke på ermet. Da jeg spurte om han hadde en t-skjorte til Secondman reagerte frk Olivia. Hun holdt nesten på å ta tilbake min genser med ordene: "Audun, du kan heller ta med en piquetskjorte". Jeg tviholdt på genseren og Audun kom tilbake med flott piquetskjorte som vi fikk lurt ned i posen sammen med en katalog.

Flott genser iallefall. Sikkert et par tusen hos Ferner - uten Paneraimerke. Med Paneraimerke er det selvsagt verd uhorvelig mye mer.

Edit: Stor takk til Halvor, Olivia og gutta for sin gjestfrihet - og for gavene :)
 
Redigert:
Dette er ikke Hans Dekkers selv? Han nevnte hvertfall noe med vårt bord om han skulle bestille kun main course eller starter også, noe som jo kan tyde på at han trodde han ble spandert på?

Tror i utgangspuntet ikke det. Var snakk om en kyllingpizza. Hans spiste noe sjømatgreier.


Takk for flott kveld Entropy. Håper dere fant jakkene deres. Prøvde å ringe før vi dro.
 
Takk for i går og takk til entropy for å ha organisert det hele!

Veldig hyggelig å bli kjent med flere fra sonen!
 
Tror i utgangspuntet ikke det. Var snakk om en kyllingpizza. Hans spiste noe sjømatgreier.


Takk for flott kveld Entropy. Håper dere fant jakkene deres. Prøvde å ringe før vi dro.


Rsvei fant oss og sa i fra så det gikk bra :)
 
Litt "Old news" men her er noen bilder fra igår fra mitt kamera.

Takk igjen for eventyrlig oppmøte, varme og hyggelige mennesker og en fin kveld... ihvertfall frem til lynvingen begynte å spandere rusbrus...

1-liten.jpg

Hans Dekkers fortalte true storys på en skrønete måte.

3-liten.jpg

Me wants

2-liten.jpg

Pressefotografen var tilstede

6-liten.jpg


5-liten.jpg

BRIO fikk den kuleste tatoveringen i tyggegummipakken

9-liten.jpg

Desverre var det bare jeg som tok med klokkene mine... Litt skuffende men (i wish)

7-liten.jpg

Hans Dekkers er gira på Panerai

8-liten.jpg

Mogens får en stil-leksjon av Dekkers pågrunn av sin hvite krokorem.
 
Redigert:
Haha. Kult av deg å stikke Nesa litt frem:)

Nå var han ikke så begeistret for annet enn oem i det hele tatt, virket det som?
 
Haha. Kult av deg å stikke Nesa litt frem:)

Nå var han ikke så begeistret for annet enn oem i det hele tatt, virket det som?

Nei, han hevdet jo at man lettere kunne miste klokken sin av remmen om man ikke brukte OEM. Litt vel konservativt i mine øyne, vil vel si at den enkle muligheten for å bytte til akkurat den remmen man er gira på, er mye av den originale hypen til merket.

Var forresten utrolig kult å hilse på flere TSere, håper det kan bli et nytt møte snart :)

Reim: Takk for kompliment på IWCen :D
 
Du skal ha cred for å gå med denne offentlig, på grensen til å bli pågrepet for uanstendig opptreden. Den var så J.... at jeg likte den. Takker for øvrig for en fin GTG.

Remmen er frekk den! Jeg får ikke lov å bruke den hjemme, så da blir det kun når jeg er ute av huset... At jeg var så nære en natt i kasjotten er derimot en tankevekker;)