Interesse for Panerai GTG i Oslo?

Oppfordrer folk til å ta med kamera/mobil, sånn at det blir tatt fine bilder av Paneraiene våre.
Altså, kun klokkebilder!
 
Dette tegner visst til å bli en GTG av nærmest EPISKE proporsjoner! :) Håper deltagerne er sitt ansvar for oss Paneristis uti distriktene bevisst og tar masse bilder!!
Håper dere alle får en fantastisk aften:) .
Hilsen en noe *misunnelig* J.Cat.
 
Tar med åpningsutstyr, slik at alle de som ikke har "innsikt" på baksiden av kassene sine, endelig kan få beskue det flotte verket som befinner seg på innsiden av klokken ;)
 
Så du kommer likevel Mikke? Såååå hyggelig, .com booo yaah til deg og. ;)

Tror dette blir en hyggelig kveld, kansje litt trangt i starten, men det vil bli særdeles koselig på Olivia etterpå:) MMMmmmm.
 
Er det slik at vi skal sitte 35 personer nede i kjelleren på Bjerke? Kan bli intimt. :)

Du sier noe der,- på et lignende arrangement ifjor var vi rundt 25-30 på de meste. Ja, det ble uforholdsmessig trangt . Husk deodorant !!

Jeg er glad en blir sluppet inn etter annsienitet. :cool: Dvs etter alder. :D
 
Du sier noe der,- på et lignende arrangement ifjor var vi rundt 25-30 på de meste. Ja, det ble uforholdsmessig trangt . Husk deodorant !!

Jeg er glad en blir sluppet inn etter annsienitet. :cool: Dvs etter alder. :D

Secondman er 15 og jeg er 51. Kanskje en av oss blir stående igjen ute på fortauet?

Om det blir for trangt kan vi jo bare la Paneraiene ligge igjen hjemme. Det alene vil gi plass til minst fem ekstra deltagere.
 
Hehe, ja dette blir nok litt trangt. Stikker innom litt i forkant for å forsøke å gjøre dette best mulig. Uansett håper jeg alle koser seg, og kler seg litt med varmt lokale i bakhodet.

Litt praktisk info;
Når dere kommer vil det ligge tusj og klistrelapper oppe. Det er fint om dere skriver nicket deres på lappen og fester på forholdsvis brystet. Da er det enklere å feste ansikt til nicket. Det er fint om alle som får med seg dette formidler det til han foran eller bak seg i køen så flest mulig har lapp.
Det blir gledelig nok en del nye fjes, og dette vil bidra til at de også får en god opplevelse.

Vel møtt, og jeg ser frem til et hyggelig gtg!
 
Tar ansvar och repostar fritt stulet från Instagram av medlemmarna på GTG
(Nej jag är inte där ...:( )


ND6K9.jpg

Wmb46.jpg

pW0IW.jpg
 
Mye gøy der og ikke minst mye hyggelige Paneristis.
Regner med det komme flere bilder etterhvert.
Rep fra Panerai, Hans Dekker hadde flere artige historier på lager.
Til dere som er på Olivia, kos dere!

20121109_185640.jpg
 
Takk for fint arrangement!
Noen flere bilder:








Og et wallpaper-bilde til slutt:
 
Redigert:
Takk for at dere deler bilder! Ser ut som en flott kveld :)
Av og til er det kjedelig å bo litt lengre nord..
 
Takker Entropy og Bjerke for supert arrangement. Anekdoter fro Paneraihistorien, masser av flotte klokker og hyggelige mennesker. Kan det bli bedre?
Bilder? Det blir jo mye av det samme som allerede er postet her, men her er flere ....

01.jpg

03.jpg

05.jpg

06.jpg

07.jpg

08.jpg

09.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg