Er ikke i markedet ennå, men har startet å spisse jakten. Denne er meget aktuell. Tror jeg går for reim hvis det blir denne. Litt usikker på om jeg liker lenken så godt. Dessuten har jeg bare én klokke med reim i dag. Men, det må prøves etter hvert Den blå er også pen, men liker den grønne bedre!Tror den er en del av vanlig utvalg nå. Ligger en på finn forresten om du ikke har sett. (Men ville kjøpt med lenke).
Er ikke i markedet ennå, men har startet å spisse jakten. Denne er meget aktuell. Tror jeg går for reim hvis det blir denne. Litt usikker på om jeg liker lenken så godt. Dessuten har jeg bare én klokke med reim i dag. Men, det må prøves etter hvert Den blå er også pen, men liker den grønne bedre!
De var inntil helt nylig reservert for boutiques, men nå har vi fått anledning til å bestille. Vi har ikke fått til lager enda, men de kommer etter hvert.
Den blå har vi inne både på reim og lenke, så kom bare innom for å prøve.Er ikke i markedet ennå, men har startet å spisse jakten. Denne er meget aktuell. Tror jeg går for reim hvis det blir denne. Litt usikker på om jeg liker lenken så godt. Dessuten har jeg bare én klokke med reim i dag. Men, det må prøves etter hvert Den blå er også pen, men liker den grønne bedre!
Har ikke sjekket prisene, men jeg regner med at prisene er like.Vil den grønne XX modellen komme med valg mellom rem og lenke og til samme pris som for blå/sort skive? @JørgenO
Det der ser veldig bra ut! Jeg kunne godt tenke meg en Pilot fra IWC i nærmeste fremtid…Ny gummirem fra IWC - tar noen sekunder å skifte med Easy Exchange-systemet
Vis vedlegg 362180
Vis vedlegg 362179
Ny mulighet her1. Sikkert bare feil.
2. Det er artig å ha noe ikke alle andre har. @ for meg kan også symbilisere digital tidsalder, vokst opp samtidig med at internett ble født...
Den kommer, men jeg vet ikke når. Forhåpentligvis blir det ikke alt for lenge til.
Kult, men en solid dose gimmicky
Kult eller ukult? Jeg klarer ikke helt å bestemme meg.