Fin artikkel, fin klokke, men trist å lese om utviklingen IWC ønsker seg…..
Det går fint å bestille av @JørgenOEr det noen som vet om man kan bestille de nye gummireimene til IWC Portugieser Chronograph, eller er det "Boutique only"?
Lurer også på om de vil passe til 3714 modellene? Kanskje du kan svare på dette @JørgenO ?
Tusen takk for svar og gode tips! Da tar jeg en dialog med @JørgenO Synes det er kult nå reima sitter helt tett mot kassa.Det går fint å bestille av @JørgenO
Bør få med en liten barett til spenna. Ikke 110% passform på 3712, ene siden "klikker" litt ved visse bevegelser akkurat som reima flytter seg et mikrohakk etter belastning. Det er integrerte metall end links i reima som av samme årsak kan ripe opp litt bak på lugs. Løste det ned å ta bittelitt "lærertyggis" mellom reim og kasse. Ikke testet på 3714 enda.
Fant ikke flere bilder i farten...
Vis vedlegg 348032
Jørgen kan helt sikkert skaffe en original. Ellers har de mye fint her: https://revivalstrap.com/Apropos remmer til IWC.
Noen som vet hvordan jeg kan få tak i en A05065 eller en lik aftermarked.
Altså sort skinnrem til 3706.
@JørgenO ?
Boutique onlyNoen som kjenner til tilgjengelighet på denne?
Er det bare å gå i butikken og bestille/kjøpe?
@JørgenO
Vis vedlegg 356268
Er det noe jeg ikke skjønner her?
1. Den påstår at det der er en chronograph, det er det da vitterlig ikke?
2. Hva er greia med "@"-symbolet - hvis man ikke er ansatt hos Google og/eller medlem av denne gruppen, hvorfor ønsker man seg denne?