Ios8

Medlem
24. jan. 2013
Hva syns dere? Lastet ned i natt. Største for meg foreløpig er muligheten til å bruke tastatur fra feks swiftkey. Ellers pent og pyntelig som alt annet fra apple. Blir spennende å se hvordan dette fungerer på iPhone 6.

iPhone6 ja, men ikke fankern om jeg tør å laste ned dette til iPhone 4s.

Bank ID på mobil virker hvertfall ikke enda på iOS8

Tror jeg ville ha la 4/4s gå på gammelt os inn til videre. Sett en test for 4s og det funka vel sånn.. ok. Men kjører fint på min vanlige 5er.

For mitt vedkommende så kom jeg ikke lenger enn til innstillingene.

Krever jo 5,7GB ledig for å laste ned selv om oppdateringen bare er 1,1GB, å når man da har en 5s med 16gb minne som er fullt opp av babybilder og videoer hva gjør man da ?

Må vel laste over alt til pc da ?

Håpløst, hele poenget er jo å ha de tilgjengelige på mobilen til enhver tid.

neste gang blir det større GB på iphone iallefall

"Vanlig" 4 er vel ekskludert fra oppdateringen? Det betyr vel i praksis at 4S vil være tilnærmet ubrukelig etter oppdatering, har ihvertfall vært tungt for eldste versjon å henge med ved tidligere oppdateringer.

Oppdaterer ingenting før BankID er på plass, takk for tipset!

Hele oppgraderingen krasjet for meg. Mistet all musikken og alle appene. Beholdt bildene heldigvis fra en backup.
Det virket som at krav til plass ikke var så stor når man oppgraderte via Mac+iTunes, så trodde jeg skulle slippe å slette en masse - dengang ei.

Velvel, nå er det installert og jeg er foreløpig fornøyd.

Ser det er Onecall, Network Norway og Tele2 som har problemer. Da får jeg se om jeg klarer å slette 1/3 av innholdet på telefonen for å få oppgradert :p

@akr Har du en Mac eller en PC med iTunes slipper du å slette noe som helst. Oppgrader telefonen din via iTunes er løsningen for mange.

Redigert av en moderator:
For min del er iOS 8 et stort fremskritt. Rett og slett fordi det gjør iPhone til en bedre TELEFON. Telefonen er mitt fremste arbeidsverktøy, og jeg er fan av alt som gjør hverdagen min mer effektiv. Har ikke opplevd problemer etter oppdateringen så langt heldigvis. Tvert imot føler jeg faktisk at batteriet er blitt bedre(?!). Andre som har opplevd noe lignende?

PS: denne forumposten er diktert ved hjelp av Siri.

Husk sikkerhetskopi det krasjet meg også, men det gikk til slutt.