Ios8

apple trekker oppdateringen nå folkens, så blir vel å tilbakegradere og vente på at de har fikset feil. Det stemmer ikke at det alltid er så ille som det har vært nå.

Men det stemmer som en utrolig vis mann skrev ovenfor at det aldri har vært så ille som det har vært nå :) @Entropy

Redigert av en moderator:
det blir bedre..har prøvd å gå over til android 5-6 ganger og kjøpt toppmodeller fra HTC, Samsung osv. Men ender alltid opp med å gå tilbake til iPhone likevel. Min 5s funker helt fint med 8.0

Samme her @Havvo.
Har forsøkt meg på toppmodeller fra Samsung, HTC og hvem vet hva. Ender alltid tilbake hos apple.
iPhone er nok ikke best i alt, men for meg er den best totalt. Og så liker jeg at dersom jeg mister den eller kjøper ny modell, så vips, er den helt lik den forrige. iTunes ruler!
Har nå 5s, og ryker nok snart på en 6.
Problemet mitt er at jeg har en samboer som forventer at jeg ikke bare bestiller en, men to.
Da går det hardt ut over klokkekontoen.

Både 8.0.1 og 8.0.2 fungerer som det skal på min Pad.

Arbeidstelefonen venter jeg med å gjøre noe med til alt av surr er bekreftet løst.

Er på iOS 8.0.2 med min nye 6 Plus.

Fungerer som det skal...men etter å ha hoppet over til Android etter at min 4S tok kvelden er jeg mildt sagt frustrert over en del av Apple sine mangler/rare løsninger ;) ;) ;)

Gledet meg veldig til å få Swiftkey, definitivt en av Androids største fordeler for meg. Alltid mislikt iOS sitt keyboard.

Ikke imponert over hvordan det funker foreløpig, først og fremst så går det for tregt å få opp. Klikker i URL-feltet f.eks og så tar det noen tiendeler før tastaturet spretter opp.

Kupper tråden "noe".

Når dere snakker om å gå tilbake til Android - hva er det som er siste skrik der eller heller spurt - hva er det som er/kommer å bli iPhone 6-drepern. Det er vel Sony Xperia Z.... /Samsung S5 det går i nå?

Har som eneste kontakt med iPhone en 4s nå og prøvd meg på Android med en Nexus 7 (kun Wi-Fi)

Sony Z3, galaxy note 4/S5 og LG G3 er vel de heteste kandidatene.
Evt prøve å få tak i en Note Edge, den ser litt morsom ut :eek:

Har hatt iPhones siden 3G-modelen - og har nå Note 3. Jeg skal ha ny nå - og iPhone 6 Plus må se seg slått av Note 4, som blir min nye mobiltelefon (friere bruk, bedre kamera, etc).

Prøvde en Android for en stund siden (Samsung S2?) og da likte jeg iPhonen min bedre. Nå er fjæla snudd.

Redigert:
Hadde jeg skulle hatt noe annet enn en iPhone 6 ville jeg ventet på Android Silver/Nexus 6 (eller hva navnet evt blir) :)
Personlig ville jeg unngått Samsung sine telefoner så langt det går, men det er en annen sak.

Jeg synes alt fungerer knirkefritt med 8.02 (iPhone 5s).
Min iPad 3 er litt tregere på noen ting med iOs 8, men jeg synes ikke det er rart at 2-3 år gammel hardware sliter litt med det som skal utnytte det siste av hardware. Etter min erfaring står det ikke noe særlig bedre til i camp Android med dette :)

Redigert:
iPhone 6 går som en drøm med ios8, ingenting å klage på :) Var nærme å gå over til samsung, men siden jeg har ipad, appleTV og MacBook er det utrolig gunstig med apple telefon !

Lekker er den også, men fortsatt litt stor, vanesak..

Har hatt iPhones siden 3G-modelen - og har nå Note 3. Jeg skal ha ny nå - og iPhone 6 Plus må se seg slått av Note 4, som blir min nye mobiltelefon (friere bruk, bedre kamera, etc).

Prøvde en Android for en stund siden (Samsung S2?) og da likte jeg iPhonen min bedre. Nå er fjæla snudd.

@Loevhagen

Interessant. Jeg har antatt at du var på iOS, med tanke på Instagram-siden din.

Det er et kjent problem at Instagram til Android komprimerer bilder i langt høyere grad enn Instagram til iOS. Dette resulterer i en tydelig forandring til det mindre skarpe/dårligere av bildene fra forhåndsvisningen man ser i Instagram-editoren til bildet som blir publisert. Jeg hadde forstått det slik at det var et problem på alle Android-enheter, men bildene dine ser jo veldig skarpe og fine ut.

Hvilken enhet poster du fra og hvordan ser workflow'en din ut for bildene du legger ut på Instagram?

@Fyrsten.

Workflow 1: Samsung Note 3 kamera -> Snapseed App -> IG App
Workflow 2: mFT (raw) -> LR5 -> Dropbox -> Samsung Note 3 Dropbox App -> IG App

Ved godt lys, så er det egentlig insiginifikante forskjeller på disse to når man ser dem på IG. Så, ja - jeg ser at IG komprimerer mye uansett. Ser de som bruker iPhone til å ta bilde og uploade til IG via IG App; de bildene er ikke noe bedre.

Så, når jeg nå vil ha Note 4 så er ikke det at jeg vil få så mye bedre bilder på IG, men at f1.9 på den linsa er mer lyssensitiv enn f2.2, som Note 3 allerede har og som nå iPhone6 nå omsider har fått.

@Mathfjeld - fått inn en Z3(c) enda?
Gikk til verkså bestilte en Z3c idag og håper på en ny verden (fra iPhone 4s) - om ikke annet så batterimessig

Hatt iPhone 6 64gb noen dager nå og er kjempefornøyd. Litt uvant med så stor skjerm (oppgradering fra 4s) men helt nydelig å bruke selvfølgelig bortsett fra litt strekking av tommelen i noen situasjoner.

Huff, iPhone

Vel, nye arbeidsgiver har kun iPhone dom godkjent for jobb-tilknytning... Ikke Windows Phone! (Stakkars meg!)

Derfor prøver jeg nå å få dette @%&#%€@ til å samspille...

Er det mulig å slå av klikkelyd for kammeret?

På Windows Phone hadde jeg en "Flis" med mine favorittbilder som gikk i loop. Er noe slikt mulig på iPhone? Eller er alle ikonene døde og statiske? (Jeg skal ikke overdrive her! Jeg har sett at klokkeikonet beveger seg!)

Kommer stavekontrollen med forslag?

8-/

Jobber ikke du med IT? Dette er så jækla typisk. Folk på jobben min også med doktorgrad i matematikk og informatikk som ikke forstår seg på en iPhone... Hehe