Redigert av en moderator:
Vet, var innom deg et par ganger
Vi har eid alle maskinene på bildet.
Jeg har fire iPader i familien (versjon 3 og 4). Alle går nå på 30% hastighet etter "oppgradering" til iOS8, og både iOS og apper har krasjet flere ganger. Jeg får haugevis med app-oppdateringer hver eneste dag ettersom app-utviklerne sliter med å hekte seg på iOS8.
Venter spent på iOS8.1
EDIT 24.09.2014 15:58: trykkskjermens "oppgraderte" respons er under ALL KRITIKK. Er nesten umulig å taste URLer, langt mindre skrive e-post. Ingeting skjer de første 20 tastetrykkene, deretter kommer alle 20 rasende inn på en gang - for eksempel. Når en starter opp, viser eplet på skjermen 10-20 sekunder - før det forsvinner og en må gjette seg til når bootingen er ferdig (og må da trykke på en tast for å få skjermbildet). App-nedlasting fra Appstore tar uendelig lang tid, hver app gjør gjerne 2-15 forsøk før de blir oppgradert. Den nye måten apper og skjermbilder skal "flyte" inn og ut på resulterer ofte i sort skjerm et halvt til ett sekund, slik at en frykter at driten har krasjet igjen.
Jeg er glad jeg ikke har (og ikke skal ha) flere Apple-produkter. Av alle oppgraderinger/patches/bug fixes jeg har vært gjennom siden 1988 er dette den desidert dårligste.
$@t@n i h€lv€t€.
Er på annen side overhode ikke enig i at Samsung er en bedre løsning! Fikk S4 Active ...