ISOfrane Straps

Medlem
15. juli 2009
Noen her inne som har erfaringer med disse? På utenlandske nettfora så får disse remmene unconditional love :)

ISOfrane

De ER gode!

Fantastisk kvalitetsfølelse på gummi og spenne. Eneste minus (om det er det da) er at de er litt tykke.

I denne tråden ser du et litt dårlig bilde av Sinn U2S på isofrane.

Minner veldig om dykkergummien til PO fra Omega, med tanke på design av spenne o.l., og den er ihvertfall jeg veldig fornøyd med!

Bare å dra kortet :D

07052011045.jpg

Min gummi hilser fra eksamenslesing, beklager dårlig bilde, heller fine klokker og tilbehør enn bra kameramobil ;)

De passer jo til det meste.

En slik rem på en DOXA, Ploprof eller Anonimo er innertier i mine øyne. Et must nå som sommeren er rett rundt hjørnet :)

Kan skrive under på at disse er gode. Krever dog en ganske robust klokke for å veie opp for tykkelsen på reimene. Har funnet den perfekt til Breitling Aeromarine modeller.
Det er vel en 20mm versjon på trappene, men den kan kanskje bli litt voldsom for en Rolex?

Bestilte en ISO igår. Ble shippet få timer etter bestilling :)

Men har ingen klokke den passer på... Iallefall ikke før om noen uker :mrgreen:

Bestilte en ISO igår. Ble shippet få timer etter bestilling :)

Men har ingen klokke den passer på... Iallefall ikke før om noen uker :mrgreen:

Ho ho ho. Hva er det som er på vei inn nå? :D
Hint?

Lov i det minste at det ikke blir en sånn luremus-tråd igjen'a?

Takk for svar! Da har jeg en bestilling på en Isofrane strap på 20mm til Doxaen.
Er spent på hvordan denne lovprisede remen blir på hånden og klokken :)

IMG_0022.jpg
[/IMG]

Takk for svar! Da har jeg en bestilling på en Isofrane strap på 20mm til Doxaen.
Er spent på hvordan denne lovprisede remen blir på hånden og klokken :)

Det er jeg også! Kanskje det blir Isofrane på Doxaen min også :)

Kommer de i 21mm?

Tror det skal gå veldig bra å bruke en 22mm ISO til Doxa. Den er så myk og føyelig atte

I dag en uke etter bestilling kom reimen. Etter å ha lest en del historier om sløve postmenn som ringer på og stikker av, for så gi beskjed om å hente pakken på postkontoret gjorde meg skeptisk til om postmannen ville ta seg bryet med å lete opp den halvveis skulte inngangen til sokkelleiligheten min. Det viste seg at jeg ikke hadde noe å bekymre meg for :)

Jeg var spent på hvordan kvaliteten kom til å være med tanke på prisen, og jeg merker med en gang at dette er en solid gummirem.

P1000457.jpg

Remen er tykk, men myk og sitter godt på armen. Vaniljelukten jeg har lest at denne skal ha er fraværende, den lukter svakt som bildekk. Den har en solid og kraftig lås, og kvaliteten er topp. Det eneste aberet er at den er relativt skarp i kantene og det er ikke utenkelig at en kan finne på å skrape opp hud eller andre flater en kan komme borti.
Hullene i remen lufter godt og rillene på innsiden av remen holder den godt plantet på håndleddet :)

P1000459.jpg

P1000453.jpg

P1000458.jpg

P1000455.jpg

P1000460.jpg

P1000463.jpg

Alt i alt leverer Isofrane den kvaliteten jeg forventet utifra alle lovordene fra ulike nettfora. Det ser ut som sommerbeateren er klar til dyst :)

Gratulerer topale. Utmerket combo :)

Jeg fikk også min ISO idag. Sikker på det ikke er noe med luktesansen din? Min hadde et snev av vanilje ;)

Gratulerer topale. Utmerket combo :)

Jeg fikk også min ISO idag. Sikker på det ikke er noe med luktesansen din? Min hadde et snev av vanilje ;)

Gratulerer til deg og, blir spennende å se hvilken klokke du har på vei :)
Det er ingenting i veien med luktesansen min. Jeg har lest om andre som også har mottatt remen uten lukt. Isofrane har kanskje ikke så god kvalitetskontroll?

Vaniljelukt eller ikke, spiller liten rolle :)

Ble positivt overrasket. Minner litt om den silikonremmen Panerai bruker på Luminor-modellene. Supermyk :)

Blir det en orange ISO og?